Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !! Postanowiłem się także dołączyć do bitwy . Render będzie przedstawaił psychopate ( szalonego , więźnia , terrorysty - kogos w tym stylu ) ktory będze przystawiał spluwe do głowy jakiemuś glinie ( albo cywilowi - to tez nieustalone :P ) . A pare metrów przed nim stoji paru komandosów ktorzy najchętniej by go podziurawili , ale szkoda im ( tytułowego ) zakładnika . Postaram się zrobić jakąś fajną pracke - teraz mam wakacje, to kupe czasu . Koncept zamieszcze dopiero jutro koło połódnia . Pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tomeus, coś Cie nie było widać, ale jak się wkońcu pokazałeś, to z najlepszym tematem, z niecierpliwościa czekam na ten koncept:D. zapowiada sie ostra rywalizacja. pozdro ;D

Napisano

Powiedziałem że dzisiaj dodam koncepty i słowa dotrzymam . Mam z 3 różnych perspektyw , bo jeszcze niezastanowiłem się z której będzie najlepiej .

Napisano

fajny koncept :D, co do perspektywy, to zależy od tego co chcesz pokazać: zdenerwowanie komandosów, czy moze strach "zakładnika". naprawde niezły pomysł z tym zakładnikiem, pozdrawiam.

Gość Bad Moon
Napisano

W lewej dłoni widze Guna, a w prawej dał bym mu nuż czy coś,, bo wiesz trzymanie zakładnika gołą dłonią za gradło jakoś nie przemawia

Napisano

No właśnie wiem. Ale mi tu chodziło o to że on może mu kark skręcić czy coś . Ale myśle że faktycznie nóż będzie bardziej wyraźny .

Napisano

Dzisiaj zacząłem robić terroryste ... narazie tylko klate ...staram się oszczędzać w poly bo będą jeszcze dwaj inni ( zakładnik i Anty-terro ) ... poza tym klata i tak będzie zakryta zakładnikiem ... ale ja zawsze robie wszystko... za pare dni myśle że skończe robić całe ciało ... niemówie nic o główce bo szukam printów , a te które znalazłem do tej pory są sprzeczne z moimi wyobrażeniami . Pozdrawiam

Napisano

Właśnie wiem. To są moje początki jeśli chodzi o elementy organiczne, i jeszcze musze nad nimi dduuzzoo popracować . To jest moja 1 postać jaką robie. Licze na wasze rady i uwagi - to moze cos z tego wyjdzie .

Napisano

Ja tam się nie obrażam. Dzisiaj się wziąłem już ostro do roboty. I mam kolejny render. Ale jeszcze musze troche poprawić ręke i wypominaną płaskość.

Napisano

Poraz kolejny daje render. Jest w nim między innymi poprawiona siatka i dorobione plecy. Przez co model jest bardziej kulisty ( niema żadnych kanciastych vetrexów ).

Napisano

to już poprzednia wersja była chyba leprza... sorry, ale to nie jest dobre. ręce są przy dłoniach zbyt żylaste ( 1 ), między piersiami jest szpara, której nie powinno byc ( 2 ), i mięśnie brzucha jakieś wąskie ( 3 ) - pierwsze mogłeś zostawić i tylko uwypuklić. jak to poprawisz to będzie ładnie, pozdrawiam i życzę powodzenia

Napisano

Niewiem czy dzisiaj dam rade z tym renderem :( . Wczoraj byłęm u kuzynki na urodzinkach a dzisiaj byłem tylko troche rano na kompie ...

Napisano

Dzięki. A kolejne rendery niebawem.

 

hkropinski ---> jak mówiłeś zacząłem poprawiać ... no i ... czy twoim zdaniem mam mięśnie brzucha zrobić na nowo i usunąć stare czy tylko poprawić stare ?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności