Skocz do zawartości

[Poczakujący] 'Podstawowy' kolor? Standartowe kości?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

1. Zauważyłem, że na większości, jak nie na wszystkich, z prac które umieszczane są w WIP kolor obiektów jest taki szary. Mógłby mi ktoś przybliżyć czy sa to jakieś zdefiniowane parametry?

 

2. W najnowszej bitwie 3D zauważyłem, że niektórzy w swoich koncepcjach prac mają jakby standartowe kości ludzkie, pistolety itp. Czy do tego jest jakiś plugin ? Czy może to jest już do wykorzystania w MAX'ie?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

* standardowe nic nie zmieniane materialy w maksie sa szare

wcisnij 'm' i ponakladaj je sobie na obiekty.

* kosci ludzkie to pewnie bipedy z character studio poczytaj sobie o nim w helpie, pistolety niestety bedziesz musial zrobic sam, albo znalezc w internecie :-)

Napisano

1. Pewnie chodzi Ci o zamrozona siatke (freez)

 

2. Standardowo masz w Maxie dostepny system kosci (bones)

-Character>bone tools

-System>obj type>bones

Mozesz tez skorzystac z Character studio,ktory jest pluginem akuratnie

-System>obj type>biped

Osobiscie polecam na poczatek bipa,w przypaddku operowania na kosciach bedziesz musial polapac sie w odwrotnej kinematyce,jest to dosc skomplikowane dla kogos poczatkujacego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności