MagnuM Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Witam. 1. Zauważyłem, że na większości, jak nie na wszystkich, z prac które umieszczane są w WIP kolor obiektów jest taki szary. Mógłby mi ktoś przybliżyć czy sa to jakieś zdefiniowane parametry? 2. W najnowszej bitwie 3D zauważyłem, że niektórzy w swoich koncepcjach prac mają jakby standartowe kości ludzkie, pistolety itp. Czy do tego jest jakiś plugin ? Czy może to jest już do wykorzystania w MAX'ie? Pozdrawiam.
sanki Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 * standardowe nic nie zmieniane materialy w maksie sa szare wcisnij 'm' i ponakladaj je sobie na obiekty. * kosci ludzkie to pewnie bipedy z character studio poczytaj sobie o nim w helpie, pistolety niestety bedziesz musial zrobic sam, albo znalezc w internecie :-)
Termos Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 1. Pewnie chodzi Ci o zamrozona siatke (freez) 2. Standardowo masz w Maxie dostepny system kosci (bones) -Character>bone tools -System>obj type>bones Mozesz tez skorzystac z Character studio,ktory jest pluginem akuratnie -System>obj type>biped Osobiscie polecam na poczatek bipa,w przypaddku operowania na kosciach bedziesz musial polapac sie w odwrotnej kinematyce,jest to dosc skomplikowane dla kogos poczatkujacego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się