Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

1. Zauważyłem, że na większości, jak nie na wszystkich, z prac które umieszczane są w WIP kolor obiektów jest taki szary. Mógłby mi ktoś przybliżyć czy sa to jakieś zdefiniowane parametry?

 

2. W najnowszej bitwie 3D zauważyłem, że niektórzy w swoich koncepcjach prac mają jakby standartowe kości ludzkie, pistolety itp. Czy do tego jest jakiś plugin ? Czy może to jest już do wykorzystania w MAX'ie?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 953
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

* standardowe nic nie zmieniane materialy w maksie sa szare

wcisnij 'm' i ponakladaj je sobie na obiekty.

* kosci ludzkie to pewnie bipedy z character studio poczytaj sobie o nim w helpie, pistolety niestety bedziesz musial zrobic sam, albo znalezc w internecie :-)

Napisano

1. Pewnie chodzi Ci o zamrozona siatke (freez)

 

2. Standardowo masz w Maxie dostepny system kosci (bones)

-Character>bone tools

-System>obj type>bones

Mozesz tez skorzystac z Character studio,ktory jest pluginem akuratnie

-System>obj type>biped

Osobiscie polecam na poczatek bipa,w przypaddku operowania na kosciach bedziesz musial polapac sie w odwrotnej kinematyce,jest to dosc skomplikowane dla kogos poczatkujacego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności