Napisano 22 Czerwiec 200519 l Witam. 1. Zauważyłem, że na większości, jak nie na wszystkich, z prac które umieszczane są w WIP kolor obiektów jest taki szary. Mógłby mi ktoś przybliżyć czy sa to jakieś zdefiniowane parametry? 2. W najnowszej bitwie 3D zauważyłem, że niektórzy w swoich koncepcjach prac mają jakby standartowe kości ludzkie, pistolety itp. Czy do tego jest jakiś plugin ? Czy może to jest już do wykorzystania w MAX'ie? Pozdrawiam.
Napisano 22 Czerwiec 200519 l * standardowe nic nie zmieniane materialy w maksie sa szare wcisnij 'm' i ponakladaj je sobie na obiekty. * kosci ludzkie to pewnie bipedy z character studio poczytaj sobie o nim w helpie, pistolety niestety bedziesz musial zrobic sam, albo znalezc w internecie :-)
Napisano 22 Czerwiec 200519 l 1. Pewnie chodzi Ci o zamrozona siatke (freez) 2. Standardowo masz w Maxie dostepny system kosci (bones) -Character>bone tools -System>obj type>bones Mozesz tez skorzystac z Character studio,ktory jest pluginem akuratnie -System>obj type>biped Osobiscie polecam na poczatek bipa,w przypaddku operowania na kosciach bedziesz musial polapac sie w odwrotnej kinematyce,jest to dosc skomplikowane dla kogos poczatkujacego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto