GRiPi Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 mam pytanie: jak przenies do teksturki siatke? chodzi o cos takiego jak vrayedgetex, ale zeby zapisalo to do bitmapy i od razu najlepiej zrobilo unwrap. vray nie umozliwia bake'owania, a nie slyszalem o zadnym innym renderze z taka mapa. glownie chodzi mi o to aby przy renderze pokazac siatke, ale po meshsmothcie, tak jak z isoline display. kto pomoze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Nie wiem czy o to chodzi. Ale ja, żeby pokazać siatkę użyłbym wireframe Ale ja tam się nie znam:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2005 hmm raczej nie :), chodzi mi o siatke pokazana na obiekcie jako takim(tak jak to robi vrayedgetex) tyle zeby przedstawiala sitke po meshsmothcie tak jak w isoline display. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się