Napisano 23 Czerwiec 200519 l sprawa jest taka : mam dwie zębatki i łańcuch. zębatki są zlinkowane na odległość orientation_constraint przez co obracają się piknie równo razem. łańcuch jest utworzony na bonesach do których są zlinkowane poszczególne ogniwa i dodatkowo jest spięty SplineIK Solverem. Wszystko hula oprócz łańcucha. Bone01 (czyli pierwsza w hierarchii) jest spięta Path_constraint'em do spline i tam jest % Along the Path - tutaj wykminiłem żeby władować albo Float Expression albo Float Script'a jako kontroler... Float expression - tu połączenie jest możliwe tylko odnośnie klatki/czasu animacji - i to mnie nie bawi Float script - w jaki sposób by można się do tego zabrać aby łańcuch ładnie pasował do zębatek ( na meshach pasuje - nie ma problemu ). pozdrav.
Napisano 23 Czerwiec 200519 l Autor ok. co do zębatek to trzeba wire parameters z modyfikatorem odnośnie rozmiaru/ilości zębów zębatek. Ale co z tym % Along Path łańcucha... ? Może ktoś ma pomysł. pozdrav.
Napisano 25 Czerwiec 200519 l No parametr %Along Path animujesz zwyczajnie... to Cię nie zadowala? Jeśli chcesz aby łańcuch był też z parametrów animowany, to na logikę trzeba podpiąć %Along Path pod Rotatnion zębatki..
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Autor No i tu się pojawia pewien problem - jak pobieram $gear01.rotation.z zębatki to przebieg tej zmiennej jest sinusoidalny !! I wówczas łańcuch jeździ tam i z powrotem... (troche strange...)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto