gobol Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 sprawa jest taka : mam dwie zębatki i łańcuch. zębatki są zlinkowane na odległość orientation_constraint przez co obracają się piknie równo razem. łańcuch jest utworzony na bonesach do których są zlinkowane poszczególne ogniwa i dodatkowo jest spięty SplineIK Solverem. Wszystko hula oprócz łańcucha. Bone01 (czyli pierwsza w hierarchii) jest spięta Path_constraint'em do spline i tam jest % Along the Path - tutaj wykminiłem żeby władować albo Float Expression albo Float Script'a jako kontroler... Float expression - tu połączenie jest możliwe tylko odnośnie klatki/czasu animacji - i to mnie nie bawi Float script - w jaki sposób by można się do tego zabrać aby łańcuch ładnie pasował do zębatek ( na meshach pasuje - nie ma problemu ). pozdrav.
gobol Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 ok. co do zębatek to trzeba wire parameters z modyfikatorem odnośnie rozmiaru/ilości zębów zębatek. Ale co z tym % Along Path łańcucha... ? Może ktoś ma pomysł. pozdrav.
Kris_R Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 No parametr %Along Path animujesz zwyczajnie... to Cię nie zadowala? Jeśli chcesz aby łańcuch był też z parametrów animowany, to na logikę trzeba podpiąć %Along Path pod Rotatnion zębatki..
gobol Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 No i tu się pojawia pewien problem - jak pobieram $gear01.rotation.z zębatki to przebieg tej zmiennej jest sinusoidalny !! I wówczas łańcuch jeździ tam i z powrotem... (troche strange...)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się