Napisano 27 Czerwiec 200519 l to pewnie oklepana sprawa ( przynajmniej mi sie tak wydaje ) odnosnie ksiazek informatycznych w polsce otóz mamy jedno powazne wydawnictwo ( bez nazw :) ) kazdy wie o które chodzi .. :] otóz sprawia ono wrazenie firmy któa wyraznie robi wszystko byle wyciagnac wiecej szmalu... wydaja oni sporo ksiazek o wszystkich chyba popularniejszych programach jednak przeczytałem wiele z tych ksiazek a nadal jestem dupa nie grafik albo jestem niesamowicie głupi albo te ksiazki sa mniej warte niz papie toaletowy... najbardziej z tego wszystkiego ze na zachodzie naprawde jest sie z czego uczyc a nam polakom zostaje internet oraz niesamowicie wielkie samozaparcie , cierpliwosc... a moze znacie jakies polskie tytuły odnosnie 3dsmaxa jestem dosyc zdesperowany od dłuzszego czasu chce sie czegos nauczyc lecz nie wiem po jakie tytuły siegac prosze o pomoc odnosnie jakiś ksiązek.. : / pozdrawiam
Napisano 27 Czerwiec 200519 l 1. Niewydaje mi sie ze to jest wazny temat. 2. Jeżeli sam się czegoś nie nauczysz to nawet najlepsza ksiązka ci w tym nie pomoze. 3. Z ksiązkami firmy "Helion" jakimi ja sie spotkałem to nienazekam, sa fajnie napisane, dla początkujących super. 4. Jeżeli sam sie na coś powaznego nie zdecydujesz to nikt ci nie jest w stanie pomóc. 5. A zaparcie i cierpliwość jak wiesz to bardzo dobre cechy. [ niestety mi ich czasami brakuje ;)]