Napisano 3 Lipiec 200519 l witam, mam takie małe pytanko - dlaczego jak na kulę nałożę maxowe włosy a jako ich kolor (jak na 1 screenie) dam mapę checker zielono niebieską (screen - http://img27.imageshack.us/my.php?image=problems0ph.jpg) to po wyrenderowaniu powstaje mi taki obiekt: http://img27.imageshack.us/my.php?image=problem7mk.jpg ??? Co robię źle? Jeżeli tak nie da się nałożyć kolorów z map to jak da się to zrobić? Chodzi o to aby włosy na obiekcie były ułożone w/g wzoru checker i miały jego kolory.
Napisano 3 Lipiec 200519 l A sprawdzałeś ze światłem ? A nie mozesz zmienić po prawej stronie kolor włosów ?
Napisano 3 Lipiec 200519 l Autor sprawdzałem - to samo jak dodam jakieś światło, ale zauważyłem coś dziwnego - jak dam checkera biało czarnego to na kuli powstaje obrazek czerwono czarny - tak jakbychecker był jakąś maską... ???? Jak to zrobić aby yło dobrze?
Napisano 3 Lipiec 200519 l Autor już wiem ! :) - w tych dwóch polach, gdzie dajemy mapy trzeba dać kolory białe - inaczej mapa ta działa jak maska :)
Napisano 4 Lipiec 200519 l Autor Na początku - sorki że tak pod sobą - zaraz to zmontuję w 1 post... Pojawił się niestety kolejny problem związany z kolorami włosów- otóż po nałożeniu mapy checker zielono niebieskiej powstaje obraz kuli gdzie ranty pomiędzy kolorami zielonym i niebieskim nie są proste. Spowodowane jest to tym że włosy różnych kolorów zachodzą na siebie i kolory się rozmywają (tak jak widać na rysunku po prawej stronie). Ja chciałbym natomiast, aby ułożenie włosów pozostało, tylo mapa checker była na nie jakby "rzutowana" - tak aby nie było ważne czy włos ten jest zielony czy czerwony i aby kolor kończył się np. w połowie włosa, ale aby ranty tych kolorów były proste (tak jak pokazałem na rysunku po lewej stronie). Czy da się to zrobić? RYSUNEK: http://img278.imageshack.us/my.php?image=problem27an.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto