Jump to content

hcpiter

Members
  • Posts

    5,603
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

hcpiter last won the day on August 20 2009

hcpiter had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

hcpiter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

439

Reputation

  1. 艢wietne wizki- czu膰 klimat ! Gratulacje fronta 馃檪
  2. Oj d艂ugo si臋 z tym m臋czy艂e艣 ;) Spoko wysz艂o ! Elo!
  3. Dzi臋kuj臋 za komentarze ! Czas renderingu g艂贸wnego uj臋cia to 15-25 min w rozdzielczo艣ci 2000px. Obrazki z dof`em by艂y w mniejszej rozdzia艂ce dla tego tez czas by艂 kr贸tszy tak z 10-15 min. Renderenowane na dw贸ch Titan x pascal. Je偶eli chodzi o materia艂 cytryn to trafna uwaga ! R贸wnie偶 uwa偶am, 偶e troch臋 艣rednio wysz艂y :) Pozdrawiam
  4. Dzi臋kuj臋 艣licznie za fronta i komentarze ! :) Raw render praktycznie identyczny, poniewa偶 u偶ywaj膮c Fstorm`a staram si臋 ustawia膰 wszystko za pomoc膮 "tone mapped" i dobieraniem odpowiednich LUT`贸w aby postpro by艂o jak najmniej. Ogie艅 i py艂 dodany zosta艂 w PSie bo 艂atwiej i szybciej :) Pozdrawiam
  5. Dzi臋ki Panowie ! Ciesz臋 si臋, 偶e przypad艂o do gustu :) Je偶eli chodzi o czasy to najd艂u偶ej zesz艂o mi nad materia艂ami- rozk艂adanie map pod Substance Painter`a i jego ogarni臋cie, poniewa偶 pierwszy raz w 偶yciu tego programu u偶ywa艂em.Modele s膮 dosy膰 proste, wi臋c nie trwa艂o to d艂ugo. Og贸lnie pracowa艂em nad scenk膮 kilka weekend贸w, bo nie zawsze mia艂em wolny czas i ochot臋 by po godzinach siedzie膰 przy kompie :) Karty kredytowej niestety nie posiadam, wi臋c numer贸w nie podam, ale za to mog臋 poda膰 pin do telefonu ;) Pozdrawiam !
  6. Dzi臋kuj臋 za wszystkie komentarze ! Je偶eli chodzi o skanowanie modeli/ fotogeometri臋 to nie u偶ywa艂em tej techniki. Jedyne skany to textury :) Je偶eli za艣 chodzi o rozk艂adanie map to niestety nie mam magicznego sposobu. Na szcz臋艣cie obiekty, kt贸re rozk艂ada艂em nie s膮 skomplikowane i posz艂o to do艣膰 szybko tym bardziej, 偶e nie rozk艂ada艂em wszystkich modeli tylko kilka :) Przy okazji dodaj臋 siatk臋 dla zainteresowanych. Pozdrawiam!
  7. Witam ! Ju偶 troch臋 czasu min臋艂o od ostatnich moich post贸w, wiec postanowi艂em to zmieni膰 i wolnym czasie wykona艂em kilka rendering贸w w Fstorm. G艂贸wnym za艂o偶eniem by艂o uzyska膰 efekt obrazu martwej natury :) Przy okazji chcia艂bym podzi臋kowa膰 Tomkowi Wyszo艂mirskiemu (MF) za u偶yczenie 艣wietnej jako艣ci textury drewna. Soft: 3ds max, Fstorm, Photoshop i Marvelous Designer, Substance Painter, kt贸rych u偶ywa艂em po raz pierwszy. Pozdrawiam !
  8. Dzi臋ki! Ro艣liny z Evermotion, trawa w艂asnej roboty a model macintosh`a z kolekcji Vizpeople.
  9. Cze艣膰! Ostatnio w wolnym czasie postanowi艂em sprawdzi膰 Octane renderer. Poni偶ej kilka pierwszych test rendering贸w prostego wn臋trza i zabawa z sss/translucency. Pozdrawiam
  10. Super w膮tek Peter ! Ka偶dy render na bardzo wysokim poziomie :) Gratulacje za fronta ! Pozdrawiam
  11. Dzi臋kuj臋 za front page :) jacekszy0- Wn臋trza kuchenek przewa偶nie modelujemy, oczywi艣cie jak jest wi臋cej czasu, ale nie jest to jakie艣 szczeg贸艂owe modelowanie. Zbychowaty- siema Zbychu! Dzi臋ki, obrazki si臋 liczy艂y jako艣 2h na uj臋cie(standard ustawienia poniewa偶 to by艂y pocz膮tki Corony i nie bardzo rozumia艂em co zmienia膰 by by艂o lepiej jako艣ciowo, teraz bym zrobi艂 troch臋 bardziej Hi settings ;p ). Pod艂oga to p艂yty kamienne :) Pozdrawiam !
  12. Hris- Dzi臋ki. Tym razem liczone coron膮 w sumie to pierwszy wi臋kszy projekt gdzie u偶y艂em tego silnika. 艢wi臋cone HDRI i do艣wietlane gdzie nie gdzie ies`ami MichalNowak- Dzi臋ki wielkie ! Ciemniejsza mniej oczy m臋czy :) xmass- Dzi臋kuje ! O widzisz wypad艂o mi to, ale obiecuj臋 nast臋pnym razem TS na x100 b臋dzie ;) pionix- Dzi臋ki ! Co do postpro to problem by艂 z materialami i gamma 2.2 Poza tym by艂 to pierwszy wi臋kszy projekt w Coronie, do tego do艣膰 stary wiec z 3-4 wersje do tylu corony a wiec b艂膮dzi艂em jak 艣lepiec :) Pozdrawiam
  13. Witam, Chcia艂bym przedstawi膰 ostatni projekt i wizualizacj臋. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy