Jump to content

hcpiter

Members
  • Content Count

    5,601
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

hcpiter last won the day on August 20 2009

hcpiter had the most liked content!

Community Reputation

438 Excellent

About hcpiter

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/18/1988
  1. Oj długo się z tym męczyłeś ;) Spoko wyszło ! Elo!
  2. Dziękuję za komentarze ! Czas renderingu głównego ujęcia to 15-25 min w rozdzielczości 2000px. Obrazki z dof`em były w mniejszej rozdziałce dla tego tez czas był krótszy tak z 10-15 min. Renderenowane na dwóch Titan x pascal. Jeżeli chodzi o materiał cytryn to trafna uwaga ! Również uważam, że trochę średnio wyszły :) Pozdrawiam
  3. Dziękuję ślicznie za fronta i komentarze ! :) Raw render praktycznie identyczny, ponieważ używając Fstorm`a staram się ustawiać wszystko za pomocą "tone mapped" i dobieraniem odpowiednich LUT`ów aby postpro było jak najmniej. Ogień i pył dodany został w PSie bo łatwiej i szybciej :) Pozdrawiam
  4. Dzięki Panowie ! Cieszę się, że przypadło do gustu :) Jeżeli chodzi o czasy to najdłużej zeszło mi nad materiałami- rozkładanie map pod Substance Painter`a i jego ogarnięcie, ponieważ pierwszy raz w życiu tego programu używałem.Modele są dosyć proste, więc nie trwało to długo. Ogólnie pracowałem nad scenką kilka weekendów, bo nie zawsze miałem wolny czas i ochotę by po godzinach siedzieć przy kompie :) Karty kredytowej niestety nie posiadam, więc numerów nie podam, ale za to mogę podać pin do telefonu ;) Pozdrawiam !
  5. Dziękuję za wszystkie komentarze ! Jeżeli chodzi o skanowanie modeli/ fotogeometrię to nie używałem tej techniki. Jedyne skany to textury :) Jeżeli zaś chodzi o rozkładanie map to niestety nie mam magicznego sposobu. Na szczęście obiekty, które rozkładałem nie są skomplikowane i poszło to dość szybko tym bardziej, że nie rozkładałem wszystkich modeli tylko kilka :) Przy okazji dodaję siatkę dla zainteresowanych. Pozdrawiam!
  6. Witam ! Już trochę czasu minęło od ostatnich moich postów, wiec postanowiłem to zmienić i wolnym czasie wykonałem kilka renderingów w Fstorm. Głównym założeniem było uzyskać efekt obrazu martwej natury :) Przy okazji chciałbym podziękować Tomkowi Wyszołmirskiemu (MF) za użyczenie świetnej jakości textury drewna. Soft: 3ds max, Fstorm, Photoshop i Marvelous Designer, Substance Painter, których używałem po raz pierwszy. Pozdrawiam !
  7. Dzięki! Rośliny z Evermotion, trawa własnej roboty a model macintosh`a z kolekcji Vizpeople.
  8. Cześć! Ostatnio w wolnym czasie postanowiłem sprawdzić Octane renderer. Poniżej kilka pierwszych test renderingów prostego wnętrza i zabawa z sss/translucency. Pozdrawiam
  9. Super wątek Peter ! Każdy render na bardzo wysokim poziomie :) Gratulacje za fronta ! Pozdrawiam
  10. Dziękuję za front page :) jacekszy0- Wnętrza kuchenek przeważnie modelujemy, oczywiście jak jest więcej czasu, ale nie jest to jakieś szczegółowe modelowanie. Zbychowaty- siema Zbychu! Dzięki, obrazki się liczyły jakoś 2h na ujęcie(standard ustawienia ponieważ to były początki Corony i nie bardzo rozumiałem co zmieniać by było lepiej jakościowo, teraz bym zrobił trochę bardziej Hi settings ;p ). Podłoga to płyty kamienne :) Pozdrawiam !
  11. Hris- Dzięki. Tym razem liczone coroną w sumie to pierwszy większy projekt gdzie użyłem tego silnika. Święcone HDRI i doświetlane gdzie nie gdzie ies`ami MichalNowak- Dzięki wielkie ! Ciemniejsza mniej oczy męczy :) xmass- Dziękuje ! O widzisz wypadło mi to, ale obiecuję następnym razem TS na x100 będzie ;) pionix- Dzięki ! Co do postpro to problem był z materialami i gamma 2.2 Poza tym był to pierwszy większy projekt w Coronie, do tego dość stary wiec z 3-4 wersje do tylu corony a wiec błądziłem jak ślepiec :) Pozdrawiam
  12. Witam, Chciałbym przedstawić ostatni projekt i wizualizację. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy