Napisano 4 Lipiec 200519 l Witam Moje pytanie jest banalne ale nie mogę tego znaleźć Jak zrobić żeby płaskie postacie (bitmapy) w wizualizacji np architektonicznej przyklejone do boxów obracały się zawsze przodem do kamery podczas animacji. pozdrawiam
Napisano 5 Lipiec 200519 l spróbuje odpowiedziec na ten banał w banalny sposób :D zaznaczasz boksa przechodzisz w głownym panelu do zakładki Motion -> asign controlers -> rotation następnie klikasz przycisk asign controlers i wybierasz typ look at potem w parametrach kantrolera wybierasz add lookAt target. Drugim sposobem jest po prostu przyłączenie boxa do kamery przez zwykły link iz ablokowanie mu mozliwosci poruszania sie oraz obratu tylko wzdłuz osi z zeby postacie sie nie przechylały blokowanie realizuje sie w zakładce Hierarchy zakładka link info :D Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto