Jump to content

Mirkowaty

Members
  • Content Count

    204
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Mirkowaty last won the day on March 24 2010

Mirkowaty had the most liked content!

Community Reputation

48 Excellent

1 Follower

About Mirkowaty

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/21/1974

City (optional)

  • Miasto
    Przemyśl
  1. no nie wiem co mam powiedzieć, jeśli mam już platformę i wystarczy wymienić w niej procesory żeby uzyskać wydajność powiedzmy takie Ryzena 3900X w cenie 2,2tys zł to myślę, że ma. Koszt całej nowej platform na Ryzenie to pewnie jakieś : 3900X - 2200zł 64GB DDR4 3200Mhz - 1600zł Płyta - 700zł nowe chłodzenie - 400zł czyli jakieś 5tys zł + pewnie jeszcze jakieś dodatkowe koszty, bo zawsze coś tam wyszkoczy, no a cena topowego Xeona z serii 2600 V2, to jakieś 1200-1500zł
  2. O Witam, nie sądziłem, że ktoś tak szybko się zainteresuje, więc model płyty to : Intel Server Board S2600CP2J a procesory, które by mnie interesowały to: E5-4657L v2 12C E5-4650 v2 10C E5-4627 v2 8C Choć jak się im bliżej przyjrzałem to ten najbardziej mnie interesujący czyli E5-4627 v2 8C nie ma funkcji Hyper-Threading, więc może nie być aż tak atrakcyjnym wyborem, myślałem, że mógł by być tańszą alternatywą E5-2690.
  3. Witam, czy ktoś z forumowiczów orientuje się może czy procesory Xeon E5-2600 V2 są kompatybilne z serią E5-4600 v2. Chodzi głównie o to, czy taki Xeon E5-4600 ruszy na płycie dwuprocesorowej pod E5-2600. Czytałem specyfikacje i w sumie typ gniazda pod procek jest ten sam. Różnice sprowadzają się do możliwości pracy 4 procków na raz w przypadku serii 4600. Wiadomo, że w specyfikacji płyty nie napiszą, że obsługuje też takie procesory ale może ktoś kiedyś miał możliwość i spróbował włożyć takiego 4600 do płyty pod 2600 i procek ruszył. Pytanie nie jest bez zasadne, bo w drugim obiegu te procesory 4600 są jednak czasem sporo tańsze niż ich odpowiednik pod dwa gniazda. Z góry dziękuję za jakieś info, sam jak coś jeszcze będę drążył.
  4. Mirkowaty

    Luxury watch | CGI

    kto wie może nawet działa 🙂 Gratuluję wytrwałości w modelowaniu.
  5. coś ta strona zdycha, dlaczego to jeszcze nie jest na froncie ?!
  6. no nie wchodząc już nawet w wydajność to zastanawiam, się jak ten laptop sprawdził by się w kilkugodzinnym renderingu? Spadki częstotliwości procesora sa na takim sprzęcie nieuniknione, taki zakup jest jedynie uzasadniony chodzisz wszędzie ze sprzętem do roboty, nie wiem do biura, do klienta... Inaczej nie ma sensu sie męczyć.
  7. Fajne światło i nawet nieźle to się wszystko komponuje, może oprócz niektórych oczojebnych złotych obiektów. Kocyk ogólnie bardzo odstaje jakościowo i w szerszym widoku widać, że ktoś ewidentnie przesadził z ilością kanap w pokoju. Jedna z nich blokuje dojście do szafek. No i fajne ujęcie z rogaliczkami ale to pewnie jakieś gotowce, jak nie to będę pod wrażeniem.
  8. Dzięki choć artykuł już nie aktualny, Fstorm zyskał w między czasie Render Elements, Shadow Catcher i Displacement. Octane też ma opcję opłacenia licencji na miesiąc i jest nawet tańsze bo kosztuje 20$ zamiast 20ϵ zakładka Rent. Nadal jednak chciał bym zobaczyć jakiś opinie użytkowników, z tego co zdązyłem na razie wywnioskować to, że faktycznie Fstrom ładuje dużo szybciej geometrię przy renderowaniu i jest przyjaźniejsze odnośnie materiałów, które bardziej przypominają te z vreja czy corony. W Octane jest to zagmatwane no i ten bezsens wyboru typu materiału juz na początku jego definiowania, gdzie jeśli przykładow wybiore zwykły materiał Difiuse to potem, zeby dodać do niego odbicia musze zrobić nowy materiał Glossy. To mnie nastraja pesymistycznie do tego renderera. Lista materiałow podsawowych w Octane. Diffuse — Used for dull, non-reflecting materials or mesh emitters. Glossy — Used for shiny materials such as plastics or metals. Specular — Used for transparent materials such as glass and water. Metallic - Similar to the Glossy material except, by default, it exhibits more metal-like characteristics. Tak, że potrzebma mi jest opnia kogoś kto pracuje w tym lub tych programach. Na korzyśc Octane może świadczyć funkcja inteligentnego czyszczenia szumu, niestety nie wiem jak ona działa i nie potrafię na razie jej wykorzystać. Znalazłem jeszcze coś na tym forum i chyba to też potwierdza to, że bardziej przyjazny wydaje się być Fstorm, a przeglądając internet mam odczucie, też że generuje lepsze światło. https://max3d.pl/forum/threads/101439-Wiz-Interiors-FStorm-render
  9. Witam, tak jak w temacie mam dylemat i mało czasu na zastanawianie się. Czy ktoś może mi pomóc, w który renderer lepiej pójść. Chodzi mi o ogólną obsługę, skomplikowanie no i chyba przede wszystkim jakość/szybkość takiego rendera. Musze przygotować animację produktową, duża liczba refleksów w metalu gdzie Vrej się raczej ślimaczy. Ze wstępnych ustaleń Fstorm daje radę ale trudno mi go porównać do Octane, który jest jak na moje oko zagmatwany, choć wydaje mi się, że we wstępnych testach bez głębszego zgłębiania sie w ustawienia szybciej czyści render z szumu niż Fstorm. Tak, że jak ktoś ma doswiadczenie to proszę o jakąś opinię.
  10. nie jestem pewien zy teraz quadro daje jakies korzyści w pracy w maxie, ostatnie jakiego używałem, było oparte na leciwym jeszcze gtx260 (quadro 4800FX) i tam nie było żadnej różnicy w szybkości pracy viewportow między cywilną wersją gtx-a a quadro.
  11. Ciekawe, co znaczy ta większą o 44% wydajność w 3ds Max? I mam dziwne wrażenie, że ten renderer od AMD to jest adoptowany nowy FInal Render pod gpu, wcześniejsza nazwa Moskito Render, ale może mi sie tylko wydaje.
  12. Świetnie zrobione, detale i animacja na bardzo wysokim poziomie. Tylko pogratulowac.
  13. Dzięki za odpowiedź. Zależało mi na podaniu konfiguracji żeby ocenić szybkość renderera. Ludzie często chwalą się krótkimi czasami, super renderów, nie wpominając nic o tym na czym się to liczyło. A potem początkujący graficy się zniechęcają, bo na swoich 4 rdzeniach i kilku giga ramu nie sa w tanie zbliżyc się do osiągniętych przez innych rezultatów. Wiadomo, ze sprzet to nie wszystko ale pewnych rzeczy, nie da się przeskoczyć kombinując. Render super, chyba jeden z najlepszych jakie widziałem w Coronie dla scen zewnętrznych. Gratuluję i pozdrawiam.
  14. Mega pracka, juz wcześniej widziałem to na stronie Corony na fb ale nie sądziłem, że to made in Poland :D Można się dowiedzieć coś na tematy techniczne? Jakie czasy liczenia i na jakim sprzecie oraz jakieś wyjaśnienie odnośnie setupu dla światła i może jakis goły render z corony co by ludzie nie zniechęcali się zaraz po pierwszym renderze, jak im nie wyjdzie jak te obrazki powyżej :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy