Jump to content

dimaxion

Members
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Excellent

About dimaxion

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Rzeszów

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak w temacie, screen pokazuje, o co chodzi. Jak to naprawić?
  2. Co lepsze?? Laptop i PC będą miały po 64gb RAM, TRX 2060, takie same dyski 1T EVO 860 itd. Procesory to w zasadzie jedyna większa różnica. W PC ma być to TR 2950x a w laptopie i9 9900k. Co według Was jest lepsze w pracy z 3ds MAX, Photoshop i Coroną? Pozdr Kuba
  3. dimaxion

    Błędy cieniowania

    smoothing groups. Musisz poustawiać dla poszczególnych grup poligonów osobne grupy smooth
  4. Hej, dziwna sprawa. Muszę zaznaczyć malutkie obiekty z dużej odległości, ale selekcja prostokątna ani żadna inna nie daje rady. Żeby to zrobić, muszę przybliżyć , ale te elementy są rozsiane na powierzchni kilku hektarów...Da się coś odkliknąć ? zmienić w vieporcie?PozdrKuba
  5. Witam, mam taką scenę, w której jest ponad 2500 okien. Niestety są na różnych wysokościach. Chcę je szybko poprzesuwać na odpowiednią wysokość w zależności od piętra, na którym się znajdują. Niestety okna z tego samego piętra są poprzesuwane co wynika z niechlujności modelarza.... Jak chwycić sto okien znajdujących się na różnych wysokościach i nadać im jedną współżędną na osi Z?? Dzięki z góry
  6. Wstępnie sprawdziłbym skalę i odległość sceny od 0,0,0 układu
  7. Panowie uratowaliście mi długie godziny życia! Na początku sam próbowałem tego skryptu, ale się nie odpalał. Teraz wszystko działa, jak trzeba. Ponad 22000000 notetracków.... Nie wiem tylko skąd to się wzięło... I jak to dziadostwo znaleźć. Szukałem i nie znalazłem... Dziękuję dobrzy ludzie! Kuba
  8. Hej, wszystko to już zrobiłem. Tak jak pisałem wcześniej, mam już pustą scenę, do której wcześniej zmergowałem kilka obiektów z tej wadliwej. Następnie, kiedy zużycie ramu wzrosło do prawie 100% moich zasobów, usunąłem wszystkie elementy ze sceny i nic to nie dało. W timeline nie mam żadnych kluczy, ukrytych warstw, w asset tracking żadnych map czy referencji, x-refów, proxów - jednym słowem wieje pustynią - scena pusta jak cholera. A jednak waży prawie 400MB i żre prawie 15GB ramu
  9. Jeśli ktoś byłby ciekawy co tkwi w tym "pustym" pliku i chciałby pomóc, to chętnie go udostępnię. Po spakowaniu waży około 1MB a po odpakowaniu 385MB
  10. Otworzyłem nowy plik, zmergowałem do niego kilka elementów z tej wadliwej sceny. Zużycie ramu wzrosło do 13GB. Usunąłem całą geometrię z pliku i zapisałem go. Okazuje się, że waży prawie 400MG i po zrestartowaniu Maxa, pusta scena zużywa tyle samo ramu (ok13GB)
  11. Zwyczajnie wywaliłem z materiałów, usunąłem ścieżki z ssset tracking, nałożyłem na obiekty inne materiały i zmergowałem je do innej sceny.... Robiłem dużo nawet z pozoru najgłupszych rzeczy w myśl zasady, że rozwiązanie może być wbrew pozorom banalne.
  12. Aha, żeby nie było, że pracuję na wielkiej scenie. Jest to mały dudyneczek z otoczeniem na około 400k faceów - nic wielkiego. Używałem tekstur poliigona, ale tylko 3k i raz je wszystkie usunąłem, żeby sprawdzić czy to nie w tym tkwi problem.
  13. dzięki za aktywność:) Niestety już to wszystko wypróbowałem. Próba mergowania któregokolwiek wlwmentu z chorej sceny do pustej w rezultacie daje ten sam efekt. Spożycie ramu wzrasta do 15GB a ja mam tylko 16... Co będzie jadł biedmy systemik, skoro MAX zeżre wszystko....?
  14. Hej, oprócz tego co w tytule, spożycie RAMu wzrosło do 99%. Praawie nic nie mogę zrobić. Max mi się ślimaczy i stoję w miejscu od dłuższego czasu. Próbowałem mergować do innego pliku, czyścić undo, sprawdziłem nawet grafikę. Mam 3ds Maxa 2012 i Coronę. Dodam że w scenie nie ma dużych obiektów Macie pomysły? Pozdr Kuba
  15. złożyłem to na m.2 , bo są tańsze, ale ta temperatura, to faktycznie problem...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy