Jump to content

dimaxion

Members
  • Content Count

    290
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Excellent

About dimaxion

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Rzeszów

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No właśnie - wiązać się na dłużej nie jest rozsądnie, ale czy Lumion, czy Twinmotion, trzeba zapłacić, a różnica w cenie jest ogromna. Twinmotion da się kupić za 1400,- a Lumion to wciąż ponad 16000,- brutto
  2. Zastanawiam się nad softem - który byłby najrozsądniejszą opcją biorąc pod uwagę możliwości, prędkość rozwoju platformy, dostępne biblioteki i ich warianty, możliwość tworzenia szybkich animacji (także 360), panoram, interaktywnych elementów, cenę upgrade'ów i cenę samego oprogramowania. Wiadomo, że żaden z nich nie jest doskonały, ale oba się rozwijają. Problem w tym, że każdy kuleje w tym w czym drugi jest dobry i wybór będzie wymagał kompromisu. Zależy mi na tym programie, wobec którego kompromis będzie perspektywicznie najmniejszy - wraz z kolejnymi uaktualnieniami w końcu zniknie. Pytanie kieruję do wszystkich mających informacje na temat kierunku rozwoju jednego lub obu programów. Może ktoś miał do czynienia z jednym i drugim. Chodzi o wersje T 2020.... i L 10 Pro. No chyba, że istnieje sensowna alternatywa dla takiego wyboru. Dzięki z góry
  3. Mam kolejne pytanie. Z racji na dziwny charakter problemu nie jest łatwe znalezienie tego zagadnienia w guglach. Chciałbym wymodelować nieregularną bryłę, w której ilość podziałów zwiększałaby się lub zmniejszał w zależności od intensywności miękkiej selekcji. z góry dzięki ! Kuba
  4. Hej, zastanawiam się czy istnieje sposób na rysowanie wcześniej przygotowanym modelem ściany z oknami, balkonami, drzwiami itd. Chodzi mi o coś jak narzędzie wall w 3dsMax ale z wcześniej zaprojektowaną fasadą. W tej chwili mam za zadanie wykonanie koncepcyjnego modelu osiedla, ale modelowanie każdej ściany osobno jest lekko męczące i czasochłonne. Chciałbym, żeby odbywało się to bardziej automatycznie. Czy ktoś coś...? Dzięki z góry
  5. Nie mam już siły szukać w necie. Szukam sposobu modelowania bluszczu bez ivy generatora. No chyba, że ktoś ma wersję pod Maxa 2019... pomożecie?
  6. Jak w temacie, screen pokazuje, o co chodzi. Jak to naprawić?
  7. Co lepsze?? Laptop i PC będą miały po 64gb RAM, TRX 2060, takie same dyski 1T EVO 860 itd. Procesory to w zasadzie jedyna większa różnica. W PC ma być to TR 2950x a w laptopie i9 9900k. Co według Was jest lepsze w pracy z 3ds MAX, Photoshop i Coroną? Pozdr Kuba
  8. dimaxion

    Błędy cieniowania

    smoothing groups. Musisz poustawiać dla poszczególnych grup poligonów osobne grupy smooth
  9. Hej, dziwna sprawa. Muszę zaznaczyć malutkie obiekty z dużej odległości, ale selekcja prostokątna ani żadna inna nie daje rady. Żeby to zrobić, muszę przybliżyć , ale te elementy są rozsiane na powierzchni kilku hektarów...Da się coś odkliknąć ? zmienić w vieporcie?PozdrKuba
  10. Witam, mam taką scenę, w której jest ponad 2500 okien. Niestety są na różnych wysokościach. Chcę je szybko poprzesuwać na odpowiednią wysokość w zależności od piętra, na którym się znajdują. Niestety okna z tego samego piętra są poprzesuwane co wynika z niechlujności modelarza.... Jak chwycić sto okien znajdujących się na różnych wysokościach i nadać im jedną współżędną na osi Z?? Dzięki z góry
  11. Wstępnie sprawdziłbym skalę i odległość sceny od 0,0,0 układu
  12. Panowie uratowaliście mi długie godziny życia! Na początku sam próbowałem tego skryptu, ale się nie odpalał. Teraz wszystko działa, jak trzeba. Ponad 22000000 notetracków.... Nie wiem tylko skąd to się wzięło... I jak to dziadostwo znaleźć. Szukałem i nie znalazłem... Dziękuję dobrzy ludzie! Kuba
  13. Hej, wszystko to już zrobiłem. Tak jak pisałem wcześniej, mam już pustą scenę, do której wcześniej zmergowałem kilka obiektów z tej wadliwej. Następnie, kiedy zużycie ramu wzrosło do prawie 100% moich zasobów, usunąłem wszystkie elementy ze sceny i nic to nie dało. W timeline nie mam żadnych kluczy, ukrytych warstw, w asset tracking żadnych map czy referencji, x-refów, proxów - jednym słowem wieje pustynią - scena pusta jak cholera. A jednak waży prawie 400MB i żre prawie 15GB ramu
  14. Jeśli ktoś byłby ciekawy co tkwi w tym "pustym" pliku i chciałby pomóc, to chętnie go udostępnię. Po spakowaniu waży około 1MB a po odpakowaniu 385MB
  15. Otworzyłem nowy plik, zmergowałem do niego kilka elementów z tej wadliwej sceny. Zużycie ramu wzrosło do 13GB. Usunąłem całą geometrię z pliku i zapisałem go. Okazuje się, że waży prawie 400MG i po zrestartowaniu Maxa, pusta scena zużywa tyle samo ramu (ok13GB)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy