Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

No wlasnie...:

Po pierwsze jak chce zrenderowac np. boxa z texturami to nic mi prawie nie renderuje...w tym oknie od renderingu pisze mi w jednej linijce ze nie ma shadera od texturowania czy jakos tak. Te shadery sciaga sie skads?

Po drugie to nie znam sie jeszcze na opcjach i nie to ze renderuja mi sie z 2 boxy przez 20 min to jeszcze brzydko cienie wychodza-jak to poustawiac zeby bylo ladnie? Tu przykladowy obrazek jak to wyglada:

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1.Nie wiem jak jest w r 5 ale w r 4 uzywa sie tylko rautraced shadows ze swiatlami area co daje rozmyte cienie-wiem, ze w 5 sa nowe typy cieni i moze je stosujesz?

2. Jesli chcesz szybko cos zrenderowac to ustaw samples na -1;0-kiepska jakosc ale szybko.

pzdr T.

Napisano

Sharp: czytaj dokumentacje. Otoz mental nie przyjmuje maxowskiego filtrowania bitmap typu piramidal ani summed area (w opcjach bitmapy w edytorze materialow). Trzeba dac \"none\" - wtedy mental rendeuje wszystko bez problemu - troche to uciazliwe, ale mental na szczescie po swojemu bitmapy filtruje i robi to dobrze :).

Co do drugiego pytania - nie napisales jakiego oswietlenia uzyles. Jesli GI (a dokladnie FG - FinalGather) to musisz uwazac na ustawienia (na szczescie nie jest ich za wiele). Probne renderingi licz na ustawieniach radiusa WYLACZONYCH (w oknie informacji pojawia sie wtedy radius wyliczony dla calej sceny defaultowo - z reguly o wiele za duzy). Potem wlacz max radius i ustaw tak na 1/4 tego, co mental sam sobie wczesniej wyliczyl (czytaj co wyskakuje w logu renderowania). Samples - raczej nie dawaj wiecej niz 2000. A zaczynaj od 200 (slownie dwustu). Aha no i mental nie bedzie renderowal GI tak szybko jak np vray - raczej jak Brazil.

Ponizej macie probke renderingu z mentala - czas to 1h22m. Ustawienia:

AA Lanczos 1/2, wlaczony DOF, FinalGather 600 i max radius 10, oswietlenie: skylight oraz jedno swiatlo area.

Napisano

campo ...mnie interesuje

pokazuj wszystko jak leci ;-)

w koncu i ja siade do mentala

pozdr

jak nie robi Ci to problemu

wrzuc czasem jakis plik

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie za odpowiedzi! Cholernie skomplikowany ten mental ale to cena za swietna jakosc i profezjonalizm ,coprawda przasiadlem jakis czas temu z maxa na maye ale to i tak w pewnym stopniu juz mi pomogliscie...:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.