Jump to content

Sharp

Members
  • Content Count

    658
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About Sharp

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/09/1985

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. No animacja bardzo plastyczna i smaczna, moze ciut czasowo faktycznie moznaby przyspieszyc (zwlaszcza ten fajny cartoonowy lot jak postac przemieszcza sie na prawa stronie kadru-troche czuc w tym momencie jakby powietrze bylo bardziej geste) niem niej jednak jest kawal dobrej roboty..tak wiec i ja dolaczam sie do motywujacego kopa! Fajne rzeczy robicie:)
  2. ogolnie pozytywnie.. szacun za zrobienie czegos takiego i na takim poziomie i w dodatku bez wydawania dziesiatek tysiecy na oprogramowanie. U nas wciaz mozna pomarzyc o takich produkcjach.. Nie mniej jednak fajnie ze promuja takie oprogramowanie..juz po Big Buck Bunny kopara opadala a ile lat temu to bylo. Jest oczywiscie pelno niedorobek..mnie osobiscie najbardziej boli animacja ale jako caloksztalt ..i w tym calkiem nieglupi scenariusz to musze przyznac ze zrobiono kawal dobrej roboty.
  3. me gusta:) Ten lota na tle zachodzacego slonca przypomina mi krola lwa..znaczy sie barzo ladne;) Dzialaj dalej, podoba mi sie stylistyka i wykonanie, czekam wiec na wiecej. Pytanie tylko kiedy masz zamiar sie tym bronic..10 minto kupa roboty..ale szacun ze sie podjales tak duzego projektu.. ja swoj licencjat machnalem po taniosci ze tak powiem ;)
  4. hej! No spoko reel i najbardziej mi sie podoba cartoonowy ruch biegnacego grubasa uciekajazego przed wielka ostryga..dobrze uchwycony stretching;) ale mialbym jedna uwage, ktora mi sie najbardziej rzucila (w tych animakach gierkowych) w oczy to momentami troche za malo wyrazne pozy. Jakby tak przyjrzes sie kluczowym momentom to mozna zauwazyc troszke "splaszczone" pozy. Dodatkowo na timing mozna zwrocic uwage zeby niektore ruchy nie byly zbyt rozciagniete w czasie..przez to mniej dynamiczne. keep goin' man! ;)
  5. update jakby ktos chcial rzucic okiem: http://www.human-ark.com/#/pl/reel/49/ha_showreel_03/2012 oraz reel naszego skladu rezyserskiego: http://www.human-ark.com/#/pl/reel/50/demo_rezyserskie_kamil_polak_i_wojtek_wawszczyk
  6. duze rzeczy sie szykuja wiec zyczcie nam nie wywawalającego sie xsi :3 ave! :)
  7. moj pierwszy post na max3d od dluugiego czasu ale i ja postaram sie wpasc ..przynajmniej na jednego:]
  8. no niestety mnie nie bedzie ale mam nadzieje ze nastepnym razem da rade :) pozdro
  9. noo:D a najlepsza byla Twoja mina jak siedziales miedzy Klickiem i Matysem i tylko odbracales glowa w tego ktory wlasnie mowil (stąd pewnie ten bol karku :] ), Moze i byles Idle i AFK ale dzielnie sluchales i to znosiłes :D. Trzeba jak najszybciej to powtorzyc :D
  10. no dawno mnie tu na forum nie było ale sie przyznam ze bylem na spotkanku i bylo bardzo git ..nie ma to jak pogadac sobie kulturalnie o grach przy piffku :D . Niedlugo Kurt powinien wrzucic przebieg tej rozmowy na forum to sobie posluchacie XD
  11. a juz sie dowiedzialem z jakiego filmu jest ten kawalek ktory podalem wyzej...jest to Peacemaker jakby ktos chcial wiedziec. Tak wogole to polecam go, bardzo fajny,dynamiczny soundtrack :) pozdro
  12. a ja mam do was takie pytanie...bo kiedys sciagnolem taki 76minutowy mix roznych utworow Hansa Zimmera,nie sa one w zaden sposob ponazywane,poprostu sie przeplataja ciagle, wiekszosc z nich kojarze ale jest taki jeden motyw,ktorego nie rozpoznaje,nie wiem z jakiego filmu to jest, moze ktos sie juz na to natknął...oto ten wyciety kawalek: http://sharp.inten.pl/sharp/Rozne/mmm.mp3
  13. noo,bardzo ladny czolg,tak samo w realu i jak dotąd tutaj:) obys nie zwalil potem texturek pozdro
  14. zarąbiste ujecie to na tym obrazku, jak zrobisz go w takiej formie to bedzie swietnie, poki co wszystko zmierza w dobra strone:) ...mam tylko jedno zastrzezenie co do gąsienic..nie wiem czy ogniwa nie są za wysokie,tzn jak gasienica zawija sie na przednim kółku to wydaje sie to zbyt..."kanciaste". W rzeczywistosci chyba jakos dziwnie gasienice by sie poruszaly..moze dobrze by bylo zagęścić ilosc ogniw...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy