Jump to content

pikok

Members
  • Content Count

    215
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Excellent

About pikok

  • Rank
    Member
  1. Witaj zbiorowa świadomości max3d! Przybyłem by zadać Ci pytanie o sens istnienia, ale to może poczekać bo okazało się, że mam coś do zrobienia na wczoraj:) Mianowicie, kiedyś w polyboost dla 3dsmax była taka opcja - texture wrap. Bardzo fajnie to działało, bo można było wybrać bezszwową bitmapkę i skrypt sam ją multiplikował wedle uznania po całym modelu, praktycznie bezszwowo - dzisiaj coś takiego przybliżeniu potrafię jedynie uzyskać w programie do teksturowania, ale zdecydowanie nie automatycznie tylko żmudnie malując kawałek po kawałku. Pytanie, czy jest gdzieś taka opcja w maxie, mudku bądź zbrushku? Dziękuję Ci zbiorowa świadomości z góry Wesołych Saturnaliów i Narodzenia Mitry oraz Szczęśliwego przesilenia! :)
  2. Global Illumination wyszło z mody?
  3. Ja to jestem w ogóle na poziomie maszyny Turinga
  4. Brawo! Poziomem animacji udało nam się dobić do tego co w latach 90. ubiegłego wieku prezentował Disney.
  5. Marne dialogi a uszatek wygląda jakby przeszedł trepanację obydwu półkul. Jaki kraj takie Toy Story.
  6. A zwierzogród widzieli? To jest dopiero miazga
  7. Fajne fajne. Mnie się tam wszystko podoba. Mam też wrażenie, że sporo scenografii było wybudowane na planie i tylko green w tle. Dajcie making offa
  8. Mateusz - rotomation - mieli 9 witness camów do tego.
  9. Tyle roboty a i tak z... W ostatniej klatce ujęcia ok. 2:03 dziwnie przeskakuje model nogi koło majtów ;)
  10. Słabo się robi od czytania tych waszych dobrych rad. Większość głównie wytyka błędy. KOSZMAR!!! Kojarzycie termin "konstruktywna krytyka"? Bo przypomnę, że nie bazuje ona na formule : "świetnie, ALE POPRAW TO czy tamto". Nie jesteśmy w szkole na zajęciach z plastyki. A trolla banować ile wlezie. Wysłać ostrzeżenie, jak się nie zastosuje to skasować konto. Kasować do skutku. Olaf, chyba popłynąłeś trochę. Pokaż swój short, ocenimy adekwatnie. Norden, jeśli jeszcze masz siłę i odwiedzasz ten wątek, to ode mnie kilka słów. Wielki wielki szacun! Rozmach produkcji powala na kolana. Gigantyczny wysiłek i cierpliwość. Fajne połączenie dwóch światów (bo to nie są gatunki), ostatnio coś takiego zrobiło PI do trailera "Starości Axolotla' - polecam. Do krytyki się mocno zdystansuj - John Lasseter powiedział bardzo słusznie, że należy słuchać uwag, ale tylko od osób, KTÓRYM UFASZ. Nie ufałbym wszystkim na forum:) Z Twoich komentarzy wynika, że zdajesz sobię sprawę z popełnionych błędów i to jest najważniejsze - w przyszłości ich unikniesz:) Rozwijaj się dalej, idź za tym co Ci podpowiadają bebechy. Oglądaj dużo dobrych rzeczy, rozbijaj na czynniki pierwsze i staraj się zrozumieć czemu są dobre. Ale przede wszystkim dużo czytaj, będziesz miał jeszcze większą łatwość w konstruowaniu historii. Zebrałeś tonę doświadczenia, którego Ci nikt głupimi tekstami nie zabierze. Wykorzystaj to doświadczenie w kolejnym projekcie! Brawo i powodzenia!
  11. Kolejna idiotyczna dyskusja. Przykręćcie kamerę do statywu i poruszajcie miniaturkami na patyczkach.
  12. Postprodukcja - Orka, ale kto robi CG? Też Orka? Oryginalny miś uszatek nie był zabawką. Swoją drogą, ciekawe czy będzie nasze polskie Toy Story.
  13. myślę, że dalsza dyskusja nie ma sensu. Film ma dobre oraz złe strony, nie ma co do tego wątpliwości. Baggins stworzył jednak coś czego w tym smutnym kraju nie było i dla mnie jest to silnie inspirujące oraz motywujące do działania na tym polu:)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy