Napisano 6 Lipiec 200519 l Witam, Jestem w trakcie tworzenia animacji i zastanawiam się w jakiej kolejności nadawać modyfikatory ???? Czy macie może jakieś pomysły? Pozdr. Acid_Jazz
Napisano 7 Lipiec 200519 l Najlepiej w takiej w jakiej będą przebiegały deformacje geometrii... Najczęściej przebiega to następująco: -Skin (podpięcie siatki pod kości > podstawowa animacja i deformacja) -Morpher (wszelkie morfy poza SkinMorphem) > najczęściej mimika -Parametryki stosowane lokalnie na fragmenty obiektów, lub na całość (Bend, Twist, FFD, Taper, Noise, itp.) Tak jest najbardziej logicznie zdaje się... ale to zależy CO ma się ruszać i JAK ma się ruszać... nie ma jednej słusznej drogi. Każdy przypadek należy osobno rozpatrzeć.... inaczej animuje się tyranozaura, a inaczej meduzę, jeszcze inaczej lecący balonik na wietrze... pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto