Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Jestem w trakcie tworzenia animacji i zastanawiam się w jakiej kolejności nadawać modyfikatory ???? Czy macie może jakieś pomysły?

 

Pozdr.

Acid_Jazz

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 815
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Najlepiej w takiej w jakiej będą przebiegały deformacje geometrii...

Najczęściej przebiega to następująco:

 

-Skin (podpięcie siatki pod kości > podstawowa animacja i deformacja)

-Morpher (wszelkie morfy poza SkinMorphem) > najczęściej mimika

-Parametryki stosowane lokalnie na fragmenty obiektów, lub na całość (Bend, Twist, FFD, Taper, Noise, itp.)

 

Tak jest najbardziej logicznie zdaje się... ale to zależy CO ma się ruszać i JAK ma się ruszać... nie ma jednej słusznej drogi. Każdy przypadek należy osobno rozpatrzeć.... inaczej animuje się tyranozaura, a inaczej meduzę, jeszcze inaczej lecący balonik na wietrze...

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności