Acid_Jazz Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 Witam, Jestem w trakcie tworzenia animacji i zastanawiam się w jakiej kolejności nadawać modyfikatory ???? Czy macie może jakieś pomysły? Pozdr. Acid_Jazz
Kris_R Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Najlepiej w takiej w jakiej będą przebiegały deformacje geometrii... Najczęściej przebiega to następująco: -Skin (podpięcie siatki pod kości > podstawowa animacja i deformacja) -Morpher (wszelkie morfy poza SkinMorphem) > najczęściej mimika -Parametryki stosowane lokalnie na fragmenty obiektów, lub na całość (Bend, Twist, FFD, Taper, Noise, itp.) Tak jest najbardziej logicznie zdaje się... ale to zależy CO ma się ruszać i JAK ma się ruszać... nie ma jednej słusznej drogi. Każdy przypadek należy osobno rozpatrzeć.... inaczej animuje się tyranozaura, a inaczej meduzę, jeszcze inaczej lecący balonik na wietrze... pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się