Skocz do zawartości

skomplikowana animacja - biped, reactor, morph etc...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Jestem w trakcie tworzenia animacji i zastanawiam się w jakiej kolejności nadawać modyfikatory ???? Czy macie może jakieś pomysły?

 

Pozdr.

Acid_Jazz

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej w takiej w jakiej będą przebiegały deformacje geometrii...

Najczęściej przebiega to następująco:

 

-Skin (podpięcie siatki pod kości > podstawowa animacja i deformacja)

-Morpher (wszelkie morfy poza SkinMorphem) > najczęściej mimika

-Parametryki stosowane lokalnie na fragmenty obiektów, lub na całość (Bend, Twist, FFD, Taper, Noise, itp.)

 

Tak jest najbardziej logicznie zdaje się... ale to zależy CO ma się ruszać i JAK ma się ruszać... nie ma jednej słusznej drogi. Każdy przypadek należy osobno rozpatrzeć.... inaczej animuje się tyranozaura, a inaczej meduzę, jeszcze inaczej lecący balonik na wietrze...

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności