Jump to content

skomplikowana animacja - biped, reactor, morph etc...


Acid_Jazz

Recommended Posts

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Najlepiej w takiej w jakiej będą przebiegały deformacje geometrii...

Najczęściej przebiega to następująco:

 

-Skin (podpięcie siatki pod kości > podstawowa animacja i deformacja)

-Morpher (wszelkie morfy poza SkinMorphem) > najczęściej mimika

-Parametryki stosowane lokalnie na fragmenty obiektów, lub na całość (Bend, Twist, FFD, Taper, Noise, itp.)

 

Tak jest najbardziej logicznie zdaje się... ale to zależy CO ma się ruszać i JAK ma się ruszać... nie ma jednej słusznej drogi. Każdy przypadek należy osobno rozpatrzeć.... inaczej animuje się tyranozaura, a inaczej meduzę, jeszcze inaczej lecący balonik na wietrze...

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy