Acid_Jazz Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Witam, Jestem w trakcie tworzenia animacji i zastanawiam się w jakiej kolejności nadawać modyfikatory ???? Czy macie może jakieś pomysły? Pozdr. Acid_Jazz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris_R Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Najlepiej w takiej w jakiej będą przebiegały deformacje geometrii... Najczęściej przebiega to następująco: -Skin (podpięcie siatki pod kości > podstawowa animacja i deformacja) -Morpher (wszelkie morfy poza SkinMorphem) > najczęściej mimika -Parametryki stosowane lokalnie na fragmenty obiektów, lub na całość (Bend, Twist, FFD, Taper, Noise, itp.) Tak jest najbardziej logicznie zdaje się... ale to zależy CO ma się ruszać i JAK ma się ruszać... nie ma jednej słusznej drogi. Każdy przypadek należy osobno rozpatrzeć.... inaczej animuje się tyranozaura, a inaczej meduzę, jeszcze inaczej lecący balonik na wietrze... pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now