Napisano 14 Lipiec 200519 l Opis: Polygonowa sferka.... nad nią nurbsowy plane. Sfera->Create Collision Object, ustawione Collision Offset i Collision Depth Plane->Create Garment, ustawione Solver Scale Animacja przebiega prawidłowo..... szmata osiada na sferze. Problem: Szmata dostaje pole AIR... i odlatuje PRZENIKAJĄC sferę... a nie powiewa ani spływa po niej... Collision Obiekt w momencie działania siły przestaje istnieć... Rozwiązanie: ?????? czekam na pomysły i dziękuję :) Pozdrawiam
Napisano 14 Lipiec 200519 l Autor BŁĄD: (dziękuje "camelowi" za pomoc): Błąd polegał na przyczepianiu fielda do całej szmaty. ROZWIĄZANIE: po ustawieniu szmaty i umieszczeniu pola trzeba wejść w edycje punktów szmaty... zaznaczyc punkty które mają podlegać polu a na końcu samo pole i przyconstreintować punkty do pola.... Działa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto