asblaze Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 Opis: Polygonowa sferka.... nad nią nurbsowy plane. Sfera->Create Collision Object, ustawione Collision Offset i Collision Depth Plane->Create Garment, ustawione Solver Scale Animacja przebiega prawidłowo..... szmata osiada na sferze. Problem: Szmata dostaje pole AIR... i odlatuje PRZENIKAJĄC sferę... a nie powiewa ani spływa po niej... Collision Obiekt w momencie działania siły przestaje istnieć... Rozwiązanie: ?????? czekam na pomysły i dziękuję :) Pozdrawiam
asblaze Napisano 14 Lipiec 2005 Autor Napisano 14 Lipiec 2005 BŁĄD: (dziękuje "camelowi" za pomoc): Błąd polegał na przyczepianiu fielda do całej szmaty. ROZWIĄZANIE: po ustawieniu szmaty i umieszczeniu pola trzeba wejść w edycje punktów szmaty... zaznaczyc punkty które mają podlegać polu a na końcu samo pole i przyconstreintować punkty do pola.... Działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się