Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Opis:

Polygonowa sferka.... nad nią nurbsowy plane.

Sfera->Create Collision Object, ustawione Collision Offset i Collision Depth

Plane->Create Garment, ustawione Solver Scale

 

Animacja przebiega prawidłowo..... szmata osiada na sferze.

 

Problem:

Szmata dostaje pole AIR... i odlatuje PRZENIKAJĄC sferę... a nie powiewa ani spływa po niej... Collision Obiekt w momencie działania siły przestaje istnieć...

 

Rozwiązanie:

??????

czekam na pomysły i dziękuję :)

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

BŁĄD: (dziękuje "camelowi" za pomoc):

 

Błąd polegał na przyczepianiu fielda do całej szmaty.

 

ROZWIĄZANIE:

po ustawieniu szmaty i umieszczeniu pola trzeba wejść w edycje punktów szmaty... zaznaczyc punkty które mają podlegać polu a na końcu samo pole i przyconstreintować punkty do pola....

 

Działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności