Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pewnien problem z PF Source. Chciałbym uzyskać efekt rozpryskiwania się cząstek pochodzacych z tegoż obiektu przy zderzeniu z 2-gim obiektem.

Mają one uderzać o kulę (która jest deflektorem) w wyniku czego powinny powstać nowe cząstki. W particle view ustawiłem collision test co zaowocowało jedynie odbijaniem się tych cząstek od kuli, jednak ja chcialbym aby poza samym odbiciem wygenerowaly sie kolejne (i to innego typu niż te pochodzące z pierwotengo emitter'a). Próbowałem połączyć ten collision test z birth'em (bo to chyba odpowiada za generowanie cząsteczek) ale takowej operacji przeprowadzić sie nie da... więc może wiecie jak rozwiązać ten problem inaczej??

 

Tutaj możecie zobaczyc dokładniej o co chodzi:

http://be_mp.w.interia.pl/problem.png

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Twój problem rozwiąże 'Collision Spawn' .... spawn odpowiada za tworzenie cząsteczek z już istniejącej, pochodzącej z polecenia 'Birth'.... pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności