Napisano 17 Lipiec 200519 l Mam pewnien problem z PF Source. Chciałbym uzyskać efekt rozpryskiwania się cząstek pochodzacych z tegoż obiektu przy zderzeniu z 2-gim obiektem. Mają one uderzać o kulę (która jest deflektorem) w wyniku czego powinny powstać nowe cząstki. W particle view ustawiłem collision test co zaowocowało jedynie odbijaniem się tych cząstek od kuli, jednak ja chcialbym aby poza samym odbiciem wygenerowaly sie kolejne (i to innego typu niż te pochodzące z pierwotengo emitter'a). Próbowałem połączyć ten collision test z birth'em (bo to chyba odpowiada za generowanie cząsteczek) ale takowej operacji przeprowadzić sie nie da... więc może wiecie jak rozwiązać ten problem inaczej?? Tutaj możecie zobaczyc dokładniej o co chodzi: http://be_mp.w.interia.pl/problem.png
Napisano 18 Lipiec 200519 l Twój problem rozwiąże 'Collision Spawn' .... spawn odpowiada za tworzenie cząsteczek z już istniejącej, pochodzącej z polecenia 'Birth'.... pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto