Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam pewnien problem z PF Source. Chciałbym uzyskać efekt rozpryskiwania się cząstek pochodzacych z tegoż obiektu przy zderzeniu z 2-gim obiektem.

Mają one uderzać o kulę (która jest deflektorem) w wyniku czego powinny powstać nowe cząstki. W particle view ustawiłem collision test co zaowocowało jedynie odbijaniem się tych cząstek od kuli, jednak ja chcialbym aby poza samym odbiciem wygenerowaly sie kolejne (i to innego typu niż te pochodzące z pierwotengo emitter'a). Próbowałem połączyć ten collision test z birth'em (bo to chyba odpowiada za generowanie cząsteczek) ale takowej operacji przeprowadzić sie nie da... więc może wiecie jak rozwiązać ten problem inaczej??

 

Tutaj możecie zobaczyc dokładniej o co chodzi:

http://be_mp.w.interia.pl/problem.png

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Twój problem rozwiąże 'Collision Spawn' .... spawn odpowiada za tworzenie cząsteczek z już istniejącej, pochodzącej z polecenia 'Birth'.... pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.