Wert Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 Oderwałem się na chwilę od 2d i posiedziałem nad maxem. Zacząłem od animacji bipów, ale mam nadzieje że domodeluję do nich postacie i otoczenie. Na razie wymodelowałem katany: Tu macie animację: http://www.sendmefile.com/00020142 Będzie więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 Dużo sie nie napracowałeś ale przyzwoicie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wert Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2005 To w koncu WIP, czyli jestem w trakcie. Np. dodałem kolumny :) Nieeee, tak naprawde to jeszcze animacje mecze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 Wedlug mnie powinny byc jeszcze troche bardziej wygięte, i dluzsze te ostrza :), no chyba ze to "myk" kamery Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wert Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2005 Z mieczy jestem zadowolony, natomiast postaci trzeba wymodelowac. Oto koncept: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szenszi Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 Mam pare zastrzeżeń do twojej katany : -raczka wyglada jak od noża kuchennego (wina materiału) powinna być opleciona rzemykiem albo skórą popatrz na prawdziwe katany to zrozumiesz. - Łączenie ostrza z rączką też jest jakieś nie tak - pozatym ta katana jest w paru miejsczach kanciasta (zaznaczyłem te miejsca) Ale ogólnie pomysł mi się podoba i służe pomoca jeśli coś :-> Jeżeli chodzi o animacje to całkiem ciekawa animacja ale widze jednak jeden błąd a mianowicie podczas pierwszego uderzenia kataną (miecze jak by się mijały) Mam pytanko czy w swojej pracy skupiasz się na samym motywie walki na katany? Jeżeli tak to moze skożystaj z gotowych modeli postaci np cg human. W ten sposób zaoszczędzisz czasu chyba że zamierzasz sam modelować postaci. Życze powodzenia w dalszej pracy Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gheed Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 Animacja wygląda bardzo sztucznie. Wojownicy wykonują baardzo dziwne ruchy, nie ma tam żadnej gardy, a ostrze trzymają w dziwny sposób. Ciosy mieczem wykonuje się przy pomocy całego ciała, łącznie ze skrętem biodra, a oni okładają się tymi katanami jak łopatami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wert Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2005 Jak już pisałem, postaci chce wymodelować. Katany odpowiadaja mi takie jakie sa, oczywiscie ze na zblizeniach sa bledy. Z animacja dopiero zaczynam, ale rzeczywiście, "troche jak lopatami" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szenszi Napisano 27 Lipiec 2005 Share Napisano 27 Lipiec 2005 To znowu ja ]:-> z powodu że moja postać którą robie też miała mieć Katane jako broń postanowiłem zrobić ją troche wcześniej by pokazać jak powinna wyglądać katana. Nie jest to arcydzieło i do orginału mu daleko ale powem prawde nie lubie jak się robi coś na odwal się więc postanowiłem wykazać troche własnego zapału do pracy a może i tobie sie on udzieli. :-> Mam nadzieje że nie uraziłem cię? Ale praca może być fajna wiec nie chce partaniny :-> A oto link do mojej katany Katana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się