Napisano 20 Lipiec 200519 l 3dmax6 + vray. Co się będę rozgadywał. Proszę o krytykę i jakieś porady. Jaką mapkę dać przy towrzeniu dywanu (displacement), żeby wyszło w miarę realistycznie? Jak zrobić fierankę? Tą wydziergałem przy pomocy opacity w materiale standard (ale przez to okropnie długo liczy).
Napisano 20 Lipiec 200519 l no dobra, czas na krytyke :) - zaslona w paski dziwnie odstaje od sciany (ta pierwsza) - fiarnkom przydałby sie jakiś wzorek i popracuj jeszcze nad fallofem w mapie przezroczystosci - widok za oknem powinien byc nieco przepalony - to juz standard u prawie wszystkich: jak telewizor jest włączony, to nie wygląda jakby sam świecił, tylko jakby na ekranie była naklejka - odbicie w podłodzie powinno być rozmyte (jesli to scanline a nie np. v-ray, to daj bardzo drobną [jakieś 0,2 wielkosci] mape noise do bumpa) - bardzo fajny dywanik, jak go robiłes? - no i jeszcze pokaz siatke
Napisano 20 Lipiec 200519 l Autor Zasłona jest przechylona w lewo i może dlatego sprawia wrażenie, że odstaje, ale sprawdze to. Myślalem, że dywan jest do dupy. Sama tekstura jest zciągnieta z jakiejś stronki i przerobiona w Photoshopie a potem displacement. Siatka będzie jutro.
Napisano 20 Lipiec 200519 l Kolorystyka mi sie nie podoba, pokój wyglada taki ponury. Dywan fajny i kanapa, model telewizora przyjemny, gorzej zas z jego texturą.
Napisano 20 Lipiec 200519 l xeav chodzi, ci o model czy teksturki? chodziło mi o textury, i brak odbić, model jest ok
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto