Napisano 31 Lipiec 200519 l witam. wygrzebałem z jakiejś płytki taki widoczek popełniony jakiś czas temu. Jest to wstępna wizualizacja koncepcji wnętrza w domu letnim na zachodzie Europy. Max6+MentalRay pozdrawiam i proszę o uwagi głównie dotyczace techniki wizualizowania, ale nie koniecznie.
Napisano 31 Lipiec 200519 l hmm nigdy nei widzialem dobrego interioru w mental rayu ;] jest sporo bugów ... glownie lezą materialy ... zawsze musze gadac o expozycji ... weic ... zrob sobie dla przykladu zdjecie w swoim pokoju ... w kadrze tak aby znajdowalo sie okno iajakis kawalek wnetrza ... jesli ustawisz auto exposure to mozna zauwazyc ze widok w oknie jest przepalony ... niemal bialy ... a jest to sprawą tego ze we wnetrzu pomieszczenia jest o wiele ciemniej niz na zewnątrz ... oko jak to oko potrafi bardzo szybko przystosowac expozycje do panujących warunków a oto przyklad : drugą sprawą jest razący backgound za oknem ... totalnie nie pasujący perspektywą chyba koniec prawienia ...
Napisano 31 Lipiec 200519 l nigdy nei widzialem dobrego interioru w mental rayu ;] vrayowy rasista! ;) jak kolega Marcinzauwazył praca leży głownie za sprawą materiałów. ja dodam tylko tyle: poduszki strasznie sztucznie wyglądają, lampa na ścianie koło balkonu (tarasu) nie świeci i jak na tak blisko postawione szklane przedmioty wydaje mi się, że powinna byc leciutka kaustyka. tyle mojego. wrzucaj do WiP'a i powalcz jeszcze z mentalem :) EDIT: vrayowi rasisci!!! ;]
Napisano 31 Lipiec 200519 l hmm nigdy nei widzialem dobrego interioru w mental rayu ;] jest sporo bugów ... glownie lezą materialy ... zawsze musze gadac o expozycji ... weic ... zrob sobie dla przykladu zdjecie w swoim pokoju ... w kadrze tak aby znajdowalo sie okno iajakis kawalek wnetrza ... jesli ustawisz auto exposure to mozna zauwazyc ze widok w oknie jest przepalony ... niemal bialy ... a jest to sprawą tego ze we wnetrzu pomieszczenia jest o wiele ciemniej niz na zewnątrz ... oko jak to oko potrafi bardzo szybko przystosowac expozycje do panujących warunków drugą sprawą jest razący backgound za oknem ... totalnie nie pasujący perspektywą zgadzam się w 100% ;]
Napisano 1 Sierpień 200519 l Autor dzieki za pomoc i uwagi. Niestety nie wrzucę sceny do WIP`a, bo odnalazłem tylko same obrazki. Tweety, co masz na myśli mówiąc, ze lampa nie świeci? Jaki efekt powinienem osiągnąć, by sprawiała wrażenie świecącej? chveti: doceniam Twój wkład w popularność wątku
Napisano 1 Sierpień 200519 l nie wiem po prostu patrzę na nią i widzę ładny spot na ścianie, ale lampa która teoretycznie powinna świecic wygląda jak wyłączona. takie są moje odczucia. może popracuj nad materiałem samej lampy. jakie światło jest w tych lampach??
Napisano 1 Sierpień 200519 l Autor Rozumieć. w lampkach są zapewne mrAreaOmni cylindryczne z ustawionym far attenuation i chyba z przeskalowaniem swiatla w jednym kierunku
Napisano 1 Sierpień 200519 l czy ja źle widze czy w podzłodze jest akwarium :o ? materiały klapa, model tv do wymiany - ogólnie jakbyś to oświatlił pożądnie i dał lepsze materiały to było by lepiej :P przenies może do wipa bo troche brakuje do finished works ;)
Napisano 1 Sierpień 200519 l lepsze gi by się przydało o ile tu wogóle jakieś jest... wygląda jak render w scan linie z rozmytymi shadow mapami