Skocz do zawartości

mapa HDRI


Dawcio_m

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

w material editor'ze(m) klikasz chyba drugi przycisk z lewej strony (taka kulka) pojawia się okno do przeglądania dajesz na hdrii albo na vrayhdrii(jesli masz vraya) nawigujesz w okienku do swojej hdrii(którą masz na hdd) i otwierasz . Potem przeciągasz ten materiał (tą kulke) z material editora do tego miejsca gdzie chcesz wstawić(najprawdopodobniej jakis slot w enviromencie - bo zazwyczaj tam sie to umieszcza ;) pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki komunikat ... wróżkami nie jestesmy ;]

 

jak chcesz tylko dla pojedynczego materialu odbicia HDRI to dajesz tą mape w slot reflection ... i przy tym ze kazdą mape HDRI musisz odpowiednio ustawic .. (chodzi o mapowanie ... spherical evoirment , itp)

 

albo dajesz do evoirment ...

 

nie mam pojecia na jakim etapie jestes ale podejzewam ze wyskakuje ci jakis komunikat przy probie importowania HDRI do maxa ...

 

opisz problem bardziej szczegolowo ...

 

jestem w pracy wiec zabardzo pomoc nie moge ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam problem z refleksami mapy HDRI w vray'u - przedmioty w scenie nie odbijaja mapy.

w mat. editor mam ustawiona vray hdri-->parameters:mapa hdr

w vray envirom.--> GI: standardowo, refl/refr: vray hdri

w enviroment and effects: tez vray hdri

po wyrenderowaniu envir jest czarny a moja magiczna kula testowa odbija tylko to co ma "pod soba"

 

prosze o interwencje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie używasz zakładki enviroment maxa tylko z poziomu renderera vraya w zakładce enviroment dajesz override max background i wkładasz bitmape w odpowiedni slot obok. Sprawdź czy multiplayer bitmapy jest wystarczający do tego by była widoczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie używasz zakładki enviroment maxa tylko z poziomu renderera vraya w zakładce enviroment dajesz override max background i wkładasz bitmape w odpowiedni slot obok. Sprawdź czy multiplayer bitmapy jest wystarczający do tego by była widoczna.

 

Hehe, to nie jest "multiplayer" tylko multiplier, czyli mnożnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności