Dawcio_m Napisano 2 Sierpień 2005 Share Napisano 2 Sierpień 2005 Witam. mam problem bo niewiem jak wstawić jako mapę odbić mapę HDRI jak daję jako bitmapę to mi wyskakuje jakiś komunikat. pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 2 Sierpień 2005 Share Napisano 2 Sierpień 2005 w material editor'ze(m) klikasz chyba drugi przycisk z lewej strony (taka kulka) pojawia się okno do przeglądania dajesz na hdrii albo na vrayhdrii(jesli masz vraya) nawigujesz w okienku do swojej hdrii(którą masz na hdd) i otwierasz . Potem przeciągasz ten materiał (tą kulke) z material editora do tego miejsca gdzie chcesz wstawić(najprawdopodobniej jakis slot w enviromencie - bo zazwyczaj tam sie to umieszcza ;) pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 2 Sierpień 2005 Share Napisano 2 Sierpień 2005 począwczy od maxa 6 można wstawić hdri w ten sposób bitmap i wskazujesz plik *.hdr z tego co wiem to w scanlinie w inny sposób sie nie da. jeśli masz vraya to poprzez vrayHDRI. EDIT: hindus uprzedziłeś mnie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 2 Sierpień 2005 Share Napisano 2 Sierpień 2005 jaki komunikat ... wróżkami nie jestesmy ;] jak chcesz tylko dla pojedynczego materialu odbicia HDRI to dajesz tą mape w slot reflection ... i przy tym ze kazdą mape HDRI musisz odpowiednio ustawic .. (chodzi o mapowanie ... spherical evoirment , itp) albo dajesz do evoirment ... nie mam pojecia na jakim etapie jestes ale podejzewam ze wyskakuje ci jakis komunikat przy probie importowania HDRI do maxa ... opisz problem bardziej szczegolowo ... jestem w pracy wiec zabardzo pomoc nie moge ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2005 dzięki za pomoc udało się (ej marcin a znasz francuski) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 2 Sierpień 2005 Share Napisano 2 Sierpień 2005 (ej marcin a znasz francuski) kebasa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2005 nie udało sie, tylko w maxie 7 idzie a w maxie 5 wyskakuje taki komunikat: wchodze tak jak napisaliście i ciągle ten sam komunikat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 2 Sierpień 2005 Share Napisano 2 Sierpień 2005 ale ale ... masz wogle plugin hdri ? w maxie 5 jest to chyba osobny plugin ... http://www.splutterfish.com/sf/downloads/max/hdri/HDRI_v1.0.1.zip sciagnij ... zainstaluj i mam nadzieje ze bedize po klopocie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2005 no w końcu sie udało nie miał plugina dzięki marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 3 Sierpień 2005 Share Napisano 3 Sierpień 2005 pytani z ciekawości - dlaczego używasz maxa5 i 7 ? a nie tylko jednego ? i skoro w 7 ci działa bez problemu to po co grzebiesz sie z 5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2005 bo 7 to trial za niedługo sie skończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftrampkach Napisano 8 Marzec 2006 Share Napisano 8 Marzec 2006 witam, mam problem z refleksami mapy HDRI w vray'u - przedmioty w scenie nie odbijaja mapy. w mat. editor mam ustawiona vray hdri-->parameters:mapa hdr w vray envirom.--> GI: standardowo, refl/refr: vray hdri w enviroment and effects: tez vray hdri po wyrenderowaniu envir jest czarny a moja magiczna kula testowa odbija tylko to co ma "pod soba" prosze o interwencje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 8 Marzec 2006 Share Napisano 8 Marzec 2006 Nie używasz zakładki enviroment maxa tylko z poziomu renderera vraya w zakładce enviroment dajesz override max background i wkładasz bitmape w odpowiedni slot obok. Sprawdź czy multiplayer bitmapy jest wystarczający do tego by była widoczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaros Napisano 9 Marzec 2006 Share Napisano 9 Marzec 2006 Nie używasz zakładki enviroment maxa tylko z poziomu renderera vraya w zakładce enviroment dajesz override max background i wkładasz bitmape w odpowiedni slot obok. Sprawdź czy multiplayer bitmapy jest wystarczający do tego by była widoczna. Hehe, to nie jest "multiplayer" tylko multiplier, czyli mnożnik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się