xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 Witajcie, animacja wyglada tak Animacja bez lakieru [Czas renderingu 15min][scanline] Animacja z lakierem [Czas renderingu 62min][vray] Jest to jak widac samochod nad nim zrobilem circle ze spline`ow Path Constraint zeby free camera miala sciezke po ktorej ma podazac. Problem polega na tym ze szarpie co widzicie na animacjach jak to wyeliminowac, jezeli w ogole mozna? Czy dobrze wyglada to jezeli chodzi o czas 15 i 62 min w 300 frames`ach to szybko czy wolno czy srednio ? Asus a7n8x-e deluxe sempron 2400+ radek 9600 pro adv 256mb ddr 1024 (512x2 dualchannel)
emer Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 może to wina kodeka? spróbuj zrenderować to do .mov'a z ustawieniem ANIMATION, duże pliki ale bez wiekszych strat jakości jak się będzie dalej sypać to przynajmniej wyeliminujesz jedną możliwość :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 Nie nie to nie wina kodeka to nie jest to szarpanie. To moj blad zle zadalem pytanie. To szarpie nawet jak przesuwam kamere along path wiec to chodzi o max`a. P.S.: sciagnales w ogole plik ? 8-)
Shogun 3D Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 W opcjach kamery jest Multi - pass effect. Polega o na tym, ze na pojedynczą klatke nanosi warstwowo w żądanej ilosci zmiany, jakie zachodzą pomiedzy ta klatka, a następną. daje to doskonały i naturalny efekt rozmycia i niweluje wszelkie "skoki" pomiedzy klatkami. Jeszcze jedno pytanie, ile dałes FPS w tej animacji? Może po prostu jest ich za mało? wtedy żaden Multi- pass effect nic nie da. Daj 24 - 30 FPS. To nie flash, w którym sobie mozna pozwolic na 15 FPS.
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 mam 30 fps...zaznaczylem ta opcje ktora wskazales i strasznie wydluza to proces renderingu :), no ale zobaczymy efekt edit: czy wy na slepo odpowiadacie czy obejrzeliscie ta animacje wczesniej ?
Shogun 3D Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 Obejrzałem. Te szyby to potem lepiej wymień na bardziej przezroczyste, bo ustawowo przyciemnienie przedniej szyby nie może przekraczać 30%. :D Nie musisz dawać w podpisie numeru GG. Jak juz podałeś go w opcji "Nr GG", to juz kazdy, kto kliknie w ikonke GG pod Twoim avatarem, a bedzie miał GG, to się połaczy. Przy okazji ta ikonka na bieżąco informuje o Twojej dostępnosci. :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 no tak podstawa :), a co z ta predkoscia ?? jak to wyglada z moim kompem ?
Shogun 3D Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 Czy ja wiem? Podaj lepiej jego parametry, bedzie łatwiej oceniać. i moze o to zapytaj raczej kogoś, kto ma lepsze pojecie o sprzecie, bo ja nie jestem specem od hardware'u. :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 lol, podalem specyfikacje w 1 poscie 8-), mozesz porownac ze swoim kompem bedzie jako takie rozeznanie edit: co do gg to masz racje, wkleilem to co mam w thunderbirdzie :) edit2: ehh nie o taki efekt mi chodzilo.....to jest jakby tak ze ta kamera trzesie sie dlatego ze circle nie jest idalnie prosty!!
Kulki Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 A moze chodzi o nierowno rozlozone vertexy na splajnie? Sproboj normalize splajn.
xyrion Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 heh....zmienilem camere na target z free i jakby jest lepiej, do tego dolozylem normalize spline i jest super Dzieki o to mi chodzilo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się