Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie, animacja wyglada tak

Animacja bez lakieru [Czas renderingu 15min][scanline]

Animacja z lakierem [Czas renderingu 62min][vray]

 

Jest to jak widac samochod nad nim zrobilem circle ze spline`ow Path Constraint zeby free camera miala sciezke po ktorej ma podazac. Problem polega na tym ze szarpie co widzicie na animacjach jak to wyeliminowac, jezeli w ogole mozna? Czy dobrze wyglada to jezeli chodzi o czas 15 i 62 min w 300 frames`ach to szybko czy wolno czy srednio ?

 

Asus a7n8x-e deluxe

sempron 2400+

radek 9600 pro adv 256mb

ddr 1024 (512x2 dualchannel)

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może to wina kodeka?

spróbuj zrenderować to do .mov'a z ustawieniem ANIMATION, duże pliki ale bez wiekszych strat jakości

jak się będzie dalej sypać to przynajmniej wyeliminujesz jedną możliwość :)

Napisano
  • Autor

Nie nie to nie wina kodeka to nie jest to szarpanie. To moj blad zle zadalem pytanie.

To szarpie nawet jak przesuwam kamere along path wiec to chodzi o max`a.

 

P.S.: sciagnales w ogole plik ? 8-)

Napisano

W opcjach kamery jest Multi - pass effect. Polega o na tym, ze na pojedynczą klatke nanosi warstwowo w żądanej ilosci zmiany, jakie zachodzą pomiedzy ta klatka, a następną. daje to doskonały i naturalny efekt rozmycia i niweluje wszelkie "skoki" pomiedzy klatkami.

Jeszcze jedno pytanie, ile dałes FPS w tej animacji? Może po prostu jest ich za mało? wtedy żaden Multi- pass effect nic nie da. Daj 24 - 30 FPS. To nie flash, w którym sobie mozna pozwolic na 15 FPS.

Napisano
  • Autor

mam 30 fps...zaznaczylem ta opcje ktora wskazales i strasznie wydluza to proces renderingu :), no ale zobaczymy efekt

 

edit:

czy wy na slepo odpowiadacie czy obejrzeliscie ta animacje wczesniej ?

Napisano

Obejrzałem. Te szyby to potem lepiej wymień na bardziej przezroczyste, bo ustawowo przyciemnienie przedniej szyby nie może przekraczać 30%. :D

Nie musisz dawać w podpisie numeru GG. Jak juz podałeś go w opcji "Nr GG", to juz kazdy, kto kliknie w ikonke GG pod Twoim avatarem, a bedzie miał GG, to się połaczy. Przy okazji ta ikonka na bieżąco informuje o Twojej dostępnosci. :)

Napisano
  • Autor

no tak podstawa :), a co z ta predkoscia ?? jak to wyglada z moim kompem ?

Napisano

Czy ja wiem? Podaj lepiej jego parametry, bedzie łatwiej oceniać. i moze o to zapytaj raczej kogoś, kto ma lepsze pojecie o sprzecie, bo ja nie jestem specem od hardware'u. :)

Napisano
  • Autor

lol, podalem specyfikacje w 1 poscie 8-), mozesz porownac ze swoim kompem bedzie jako takie rozeznanie

 

edit:

co do gg to masz racje, wkleilem to co mam w thunderbirdzie :)

 

edit2:

ehh nie o taki efekt mi chodzilo.....to jest jakby tak ze ta kamera trzesie sie dlatego ze circle nie jest idalnie prosty!!

Napisano

A moze chodzi o nierowno rozlozone vertexy na splajnie? Sproboj normalize splajn.

Napisano
  • Autor

heh....zmienilem camere na target z free i jakby jest lepiej, do tego dolozylem normalize spline i jest super Dzieki o to mi chodzilo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności