luki16 Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 mam problem ze stwożeniem szyby samochodu w vrayu stwożyłem z jednego tutka to nie wyszło ponieważ patrząc na szybe części w środku auta były zniekształcone prosze o przepis na szybe z góry dzienx pozdro
krzysioo Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 Wydaję mi się, że może to być spowodowane refrakcją. Ustaw IOR na 1.
xeav Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 pokaż screena z ustawieniami mated. lub je wypisz
Bobby_digital Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 albo...... wymodeluj szybe tak jak jest w rzeczywistosci czyli... nadaj jej grubosc .
luki16 Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 więc tak krzysio dzienki miałeś racje miałem zadużo IOR tylko powstał teraz następny problem dodałem HDRI i nic nie widze w środku tylko odbicia na szybie:((pierwszy raz bawie sie HDRI) prosze o pomoc:)
Bobby_digital Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 fresnel reflections włącz, mozesz tez zmniejszyc muliplier mapy hdri, albo zmniejszyc reflection szyby. albo kombinacja wszystkiego naraz :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się