Jump to content

krzysioo

Members
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

krzysioo last won the day on October 1 2006

krzysioo had the most liked content!

Community Reputation

25 Excellent

About krzysioo

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Olsztyn
  1. Gracze są dość zgodni że World of Warplanes dostaje baty od War Thunder. Już same filmiki z rozrywki świadczą na korzyść WT, i to tym tytułem bym się zainteresował. Zresztą, twórcy War Thunder w lotniczych symulatorach mają spore doświadczenie, więc taki stan rzeczy szczególnie nie zaskakuje. A w kwestii trailera, może tyłka nie urywa, ale samoloty są, więc mi się tam podoba :P
  2. No, na to wygląda :) Dzięki za wasze głosy i gratulacje dla zwycięzcy. Ch3steros, poza wieczną chwałą masz jeszcze obowiązek do spełnienia, jedziesz z nowym tematem.
  3. Świetny temat, nie mogłem sobie odmówić wzięcia udziału. Uwielbiam nietypowe samoloty. Ten "steampunkowy Bat-samolot" to "Eole", a przynajmniej moja wariacja na temat. Zbudował go francuz Clement Ader w 1890r. Miał silnik parowy i jak twierdził konstruktor oderwał się od ziemi... tylko że nikt mu nie uwierzył :).
  4. @n-pigeon Ale właśnie o to chodzi, że jak ustawie na 1x1, to wydajność GPU spada mi niemal trzykrotnie, o czym napisałem w poprzednim poście.
  5. Mi akurat chodzi o (czasami bardzo duży) spadek wydajności przy renderowaniu na GPU (CUDA). Dotychczas GTS450 renderował mi do 7x szybciej niż Athlon X4 640, więc nie myślę z tego rezygnować. Przy ustawieniu 16x16 było wolniej niż 8x8. Zaciekawia mnie jeszcze jedno. Jak odpalam rendering jedynie na CPU, to renderuje mi naraz o jeden kafel więcej niż mam ustawionych wątków. Otóż to. A o ile łatwiej testować.
  6. Tak tutaj cukrzycie, a u mnie jakiś dramat jest. Z tymi kafelkami (które imo z czysto użytkowego punktu widzenia są do bani) render na CUDA wydłużył się o jakieś 7%. Jak ustawię kafla na cały ekran (1x1) to wydłuża się prawie trzykrotnie! (Może jest jakiś elegancki sposób żeby przywrócić stary, niekaflowy render?) Podobny spadek wydajności zanotowałem też podczas renderingu w viewporcie. Testowałem też pod openCL. O ile w 2.63a działało to ok25% wolniej niż CUDA ale przewidywalnie, o tyle tu albo wyrzuca mi błąd albo renderuje jakieś schizowe kolorki. Trochę jeszcze z tym powalczę, ale obawiam się że narazie powrócę do do poprzedniej wersji :/
  7. Zawsze możesz przecież ściągnąć cały film i odtwarzać czym chcesz z dysku.
  8. Wygląda na to, że Blender 2.57 już nawet jest. http://download.blender.org/release/Blender2.57/ Smash an iPhone - hell yeah :)
  9. Zupełnie się nie opyla. Kup jedną a dobrą kartę. Taniej, prościej, wydajniej.
  10. Niedawno pojawił się ciekawy HaPek LP2275W -> http://www.lcd4you.pl/monitor/hp_LP_2275W.php 22", S-PVA, poniżej 1100zł. Bawił się już tym ktoś?
  11. Akurat dx10.1 zobaczymy w wykonaniu ATI już w tym miesiącu. Co nie zmienia faktu, że cały ten dx10 (nie mówie tu tylko o dx10.1 a o całym dx10) to póki co jeden wielki pic na wodę, skok na kasę i lansowanie visty. Będzie z niego realny pożytek pewnie gdzieś za 2 lata.
  12. Ten Gateway sam w sobie to świetny monitor, ale o ile się orientuję, to są to odrzuty z USA sprowadzane przez jakiegoś prywaciarza. Pochodzą ze zwrotów, z drobnymi wadami, powystawowe itp. Jak masz farta, możliwość wyboru odpowiedniego egzemplarza albo po prostu nie przeszkadzają Ci ewentualne mankamenty, to będziesz miał dobry monitor za małą kasę. Loteria.
  13. Myślę że nie opłaca się ładować dużej kasy w kartę pod AGP. Polecam ciekawy topic poświęcony kartom graficznym. Są tam naprawdę sensowne propozycje dotyczące tego co kupić, a czego się wystrzegać. >> LINK
  14. Naprawić to raczej nie dasz rady, ale dane (prawie na pewno;)) da się wyciągnąć. „ISOBuster” nie powinien mieć z tym problemu. Edit: PowerISO... UltraISO.... aaa no tak - ISOBuster, a choroba nazywa się skleroza :). Poprawiłem nazwę programu. Ewentualnie CDRoller też daje radę.
  15. Maxon przedstawił nową odsłonę swojego benchmarka - Cinebench R10. Program testuje wydajność komputera pod kątem renderingu a także podczas pracy w viewportach. R10 wykorzystuje w testowej scenie m. in. reflection, ambient occlusion, area lights czy procedural shader. Jest więc nieco bardziej na czasie w stosunku do starszych edycji. Cinebench R10 można pobrać TUTAJ Screen
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy