giorgione Napisano 13 Wrzesień 2003 Napisano 13 Wrzesień 2003 Dla mnie bardzo fajny pomysł :D Tylko kierdy będa te zlecenia:D Pozdrawiam Giorgione
darkelf Napisano 13 Wrzesień 2003 Napisano 13 Wrzesień 2003 no wiesz, bedzie bedzie niedlugo :DDD... willow, twoja ocena sie dla mnie bardzo liczy, bo ty mialbys uzupelniac te tabelke :D...(no ew. czesc moglby jeszcze pablo - czy ukonczony projekt :) ).
darkelf Napisano 14 Wrzesień 2003 Napisano 14 Wrzesień 2003 http://www.bkm.pl/Gecco/krysztal/forums.php?m=posts&q=55 prosze ogladajcie!!!!
Willow Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Napisano 29 Wrzesień 2003 Mam nadzieje ze zainteresuje was fakt że scenariusz w wersji rozbudowanej właśnie znazazł się na stronie KL. Właźcie, cztajcie i oceńcie)
felav Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 Co do scenariusza to kawal dobrej roboty w niektorych miejsca mozna troche zmienic, ale to kwestia szczególikow. Zlecenia na wioskę drwali wrzuce jutro albo w piatek, zalezy jak sie do netu dorwe bo jusz sa prawie gotowe i zostaly tylko szczegoliki...
darkelf Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 felav: proponuje zapoznac sie z tabela na stronie KLa i jezeli bedziesz cos zamieszczal, to daj mi na maila, albo przez gg :). a co do wsyzstkich, to czemu nikt sie nie zglasza po obiekty :////
felav Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 Spoko lista bedzie niedlugo, to Pablo poprzydziela objecty, a co do tabelki to musze sie z nia dopiero zapoznac
Ufooox Napisano 11 Październik 2003 Napisano 11 Październik 2003 Questy robiem. Beda najprawdopodobniej jutro zyczcie mi szczescia
Ufooox Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 buehe moje plany legły w gruzach ostatnio mialem niezla kaszane qłesty bendłą za jakis czas mysle ze eee nie mysle... :)
felav Napisano 14 Październik 2003 Napisano 14 Październik 2003 Kilka dni temu gadałem z Willowem o tej wiosce drwali no i poprawiliśmy jej opis, który jest dostępny ->tutaj
Ufooox Napisano 15 Październik 2003 Napisano 15 Październik 2003 A teraz obiecane questy ocieniajcie :) http://www.mw4d.republika.pl/3_questy.doc
Ufooox Napisano 15 Październik 2003 Napisano 15 Październik 2003 http://www.mw4d.republika.pl/typowe.doc typowe pogadanki z mieszkancami
Ufooox Napisano 15 Październik 2003 Napisano 15 Październik 2003 http://www.mw4d.republika.pl/typowe.doc typowe pogadanki z mieszkancami
Rtsd2 Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 Tak Willow wyslij mi cos o Warhamie to sobie lookne i zagłebie podswiadomosc w ten bliżej okreslony tobie klimat :) [email protected]
Ufooox Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 poczytaj sobie w necie jest duzo... pozdro
Willow Napisano 17 Październik 2003 Autor Napisano 17 Październik 2003 Rtsd2- Ja mam opracowania w wersji \"papierowej\" a niestety nie mam skanera:(. Poszukaj w wyszukiwarkach jakiś informacji. Albo powiedz co cię dokłądnie interesuje to postaram się krótko opisać:)
giorgione Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 hłopie wpisz warhammer w googlu w grafice - i zobaczyszile tego znajdziesz - od figurek po szkice i opisy :d Pozdr Giorgione
Willow Napisano 20 Październik 2003 Autor Napisano 20 Październik 2003 Hmm po rozmowie z Darkelfem doszliśmy do wniosku że istnieją 2 wersje naszej karczmy:P Ostatecznie usuneliśmy z niej kupca i pare drobiazgów...(ale modele się przydadzą hehe). Więc karczma składa się: 1. Karczmarz 2. Pijany żołnierz 3. 3-4 gości W karczmie znajdzie się tylko i wyłącznie 1 zadanie, dotycząte oczyszczenia piwnicy ze szczurów. Mam nadzieje że wszystko jest jasne hehe:) Pozdrawiam
Ufooox Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 dobrze wiec wiadomo co robic, dialogi ze szczurami macie czy cos jeszcze mam zrobic?
darkelf Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 hehee, tak jest dokladnie dodam linka do 3d, bo pewnie nasi _kochani_i_leniwi_graficy tutaj nie zajza ;D.
felav Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 Nie nie nie, szczurom mówimy zdecydowane nie... Na szczury się z trutką idzie a nie mieczem... Willow zróbmy coś z tym, proszę ;P
Willow Napisano 22 Październik 2003 Autor Napisano 22 Październik 2003 W związku z powyższym postem felava propomuje zrobić małą sondę. Pytanie brzmi: Powinniśmy robić zadanie ze szczurami czy też nie?
Ufooox Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 Ja jestem za co prawda takie zadanie typu idz tam i rozpierdyl robaki, szczury itp. to takie zadanie jak w kazdym innym rpg-u dlatego tez moze i bym wolal inne ale dialogi do szczurow sa a teraz trzeba by cos nowego wymyslec po co tracic na czasie. Oczywiscie nie ma porblemu zebym napisal nowe no ale... moim zdaniem zadanko ze szczurami bedzie git... bedzie to takie wprowadzenie do mrocznego swiata warhammera i mrocznego swiata krysztalow lorien (jako gry oczywiscie) tak wiec jestem za :)
Rtsd2 Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Rany szawankuje tu cos....ale mam nadzieje ze są załaczniki do qestów mojej roboty ?
giorgione Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Nie nie ma załączników:( Pozdr Giorgione
Rtsd2 Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Tutaj jest zestawienie...charakterystyka ...opis kilku qestów..czekam na sugestie http://www.bkm.pl/Gecco/krysztal/page.php?id=9
felav Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Szczerze mowiąc nie podobaja mi sie specjalnie nie trzymaja sie scenariusza, wymagaja wielkich dodatkowych lokacji w momencie gdy nie mozemy uporac sie z najblizszym otoczeniem karczmy przez 1/2 roku prawie
Willow Napisano 21 Listopad 2003 Autor Napisano 21 Listopad 2003 W związku z postępującymi pracami chciałem zadać wam pare pytań:D Otóż wiele spraw nie zostało do końca wyjaśnionych i czasami powstaje zamęt:). Głównie interesuje mnie jak stawiamy sprawę z zasadmi i światem Warhammera. (myślałem że jest już wyjaśniona, ale okazało się że nie:/). Bo qesty i scenariusz są już na nim oparte. Jeśli to sie wam nie podoba to chciałbym wiedzieć przed przystąpieniem do dalszych prac:) Jak powinniśmy wg. was zrobić podróż pomiędzy lokacjami: - typu Follout\\Baldurs Gate(czyli po wyjściu z lokacji włącza się mapka) -Morrowind(nie ma mapki, teren jest ciągły:)) I została jeszcze sprawa głównego bohatera:) Kiedyś już wspominałem że w Warhammer to nie Diablo, i nie można siekać i pić żyćko przez cały czas:). Dlatego koniecznie trzeba uczynic bohatera silniejszym i odporniejszym. Mam kilka pomysłów, ale może wy wymyślicie cosik lepszego: -podniesiemy poprostu statystyki bohatera -wymyślimy zupełnie mowe zasady -to mi się najbardziej podoba:D- jako że bohater jest w części demonem, damy mu coś w rodzaju \"Demonicznego szału\". Bedzie to umiejętność, którą bedzie można użyć dopiero po spełnieniu kilku warunków.np. kiedy jego życie spadnie poniżej odpowiedniego poziomu. Najlepiej zrobić tak, żeby pojawiał sie on mniejwięcej losowo, aby gracz nie weidział dokładnie kiedy to się uaktywni:D Narazie to wszystko:D pozdrawiam
Rtsd2 Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 Nie trzyma sie bo to qesty poboczne...a wy sie zajmijcie Głównymi...to dla was mniej roboty...a dla mojej chorej wyobrazni zrobie uzytek na qesty poboczne :] a jak naj bardziej to tylko opis bez dialogów...które mam u siebie :] wiecv jak by cos to moge pomuc przy waszych głownych i dialogach...piszcie
Rtsd2 Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 Wiesz felav szanuje zdanie twoje i Willowa...ale nie robimy ...tak mi sie zdaje gry dążącej do ideału Warhamera...wnioskuje to z przeczytanych postów...wiec chyba odrobina urozmaicenia nikomu nie zaszkodzi a sadze ze liniowosc powinna byc znikomo niewielka...bo gra moze okazać sie tak krótka ze typowy gracz uzna to za \'demo\' 2h...a pisac wczesniej nie mogłem i udzielac mego zdania dlatego...ze od 1mies mam dopiero \'stałke\' i czesc Teamu to wie :]..pozdrowienia.
Willow Napisano 21 Listopad 2003 Autor Napisano 21 Listopad 2003 Jesli już robimy gre na podstawie Warha, to raczej nie powinniśmy tego zbytnio urozmaicać:/ Warhammer jest taki wsapniały włąsnie za swój niepowtażalny, mroczny klimat:D To go różni od innych RPG.
RadX Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 Na pewno musi być zachowana geografia i główny klimat świata. Nie możemy zapomnieć, że klimat Warha nie jest do końca pochłonięty zniszczeniem jak to jest w Cyber-Punku. Już pisałęm o tym wcześniej ale z początku chciałbym pokazać w miarę sielankowy świat, który później by się dopiero zderzył z czymś naprawdę brutalnym nie mamy nad sobą producenta więc możemy posunąć się do masowych mordów (grobów) czy skojarzeń z II wojennymi obozami zagłady (nie tylko niemieckimi).
darkelf Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 boze, osczedz ich, bo nie wiedza co czynia ;)... a tak na serio, to moim zdaniem... wymyslajcie questow jak najwiecej do jak najmniejszej liczby postaci ;)... i w ogole miejsc :D. acha, jeszcze wolalbym fallouta zrobic, chociaz - jezeli to bezdie 1 osoba, bedzie problem co pokazac jezeli sie dojdzie do \"granicy\" obszaru ;)... ale jezeli rozwiazalo by sie to jakims fogiem lub cos w tym stylu, to jestem za falloutem... mysle ze morrowind-type by duzo pamieci mogl zezrec, zeby to wszystko zgrac ;)...
Rtsd2 Napisano 22 Listopad 2003 Napisano 22 Listopad 2003 Achtung Achtung ... ;) hehehe a mozna tez pomieszacz cmetarzysko z obozem koncentracyjnym i miastem nieumarłych...a do tego dać tło Warhammera czy fallouta...ciekawe co by z tego wyszło :)
Rtsd2 Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 Hihihi kolejny qescik...dzieki za natchnienie z toporkiem ..darkelf ;) ...qescik bedzie dostepny w wiosce drwali...i bedzie nalezało znalezc dla \'szefa\' magiczny topór..moze \"swiatła i chaosu\"...chociaz to tylko legeda...nasz bohater bedzie musiał sporo pracy włozyc..by dojsc do celu...narazie to tylko pomysł...ale mam juz pierwsze dialogi...oraz klimat poczatkowy...moze na poniedziałek skoncze wersje beta...ale nie obiecuje :)...pozdrowienia dla Całego teamu.i ;)
Willow Napisano 23 Listopad 2003 Autor Napisano 23 Listopad 2003 NIe błagam...żadnych qestów w wiosce drwali...a już napewno nie z toporem chaosu...Nawet rycerz zakonny żadko nosi magiczną broń, a co dopiero drwal:/. Pamiętaj że magia w Warhammerze nie jest dostrzegalna przez szarych ludzi. Nie wszyscy są jej świadomi i w nią weirzą, a szczególnie wieśniacy i drwale...
felav Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 Wlasnie popieram z calej sily, w wiosce drwali myslalem o questach w stylu: -Zona umierajacego mysliwego prosi zebys poinformowal o tym rodzne w Altdorfie -Quest z synem drwala -Moze odnalezienie jakis ziol dla wioskowej zielarki(taka wioskowa, troche dziwna babcia) ktore rzekomo maja uleczyc mysliwego. Oczywiscie jak to z przesadami bywa mogą nie zadziałać ;p
Rtsd2 Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 Róbcie co chcecie...mnie nie mieszajcie....robie qesty a nie Senariusz
RadX Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 No właśnie powyższe uwagi toczą się Questów. Przypomniała mi się jedna sesja przez tych drwali :d
Rtsd2 Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Originally posted by Rtsd2 Róbcie co chcecie...mnie nie mieszajcie....robie qesty a nie Senariusz A oto rezultaty i kombinacje...powiazane z podziałem Xp (doswiadczenia) na qesty oraz na Bohatera...co i jak patrzcie na załacznik i dodawajcie swoje pomysły...ludzie wszyscy tworzymy klimat tej gry...wiec nie wstydzcie sie dodawac swoich pomysłów :D
Willow Napisano 27 Listopad 2003 Autor Napisano 27 Listopad 2003 Znalazłem fajną mapkę Starego świata. Zaznaczyłem na niej przykładowe położenie karczmy i wioski:D. Mam tą samą mapkę w lepszej jakości, ale zajmije ponad 5MB:( Jeśli ktoś chce, moge mu wysąłć na maila...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się