Skocz do zawartości

Kryształy Lorien-scenariusz i zasady


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 148
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no wiesz, bedzie bedzie niedlugo :DDD...

willow, twoja ocena sie dla mnie bardzo liczy, bo ty mialbys uzupelniac te tabelke :D...(no ew. czesc moglby jeszcze pablo - czy ukonczony projekt :) ).

Napisano

Mam nadzieje ze zainteresuje was fakt że scenariusz w wersji rozbudowanej właśnie znazazł się na stronie KL.

Właźcie, cztajcie i oceńcie)

Napisano

Co do scenariusza to kawal dobrej roboty w niektorych miejsca mozna troche zmienic, ale to kwestia szczególikow. Zlecenia na wioskę drwali wrzuce jutro albo w piatek, zalezy jak sie do netu dorwe bo jusz sa prawie gotowe i zostaly tylko szczegoliki...

Napisano

felav: proponuje zapoznac sie z tabela na stronie KLa i jezeli bedziesz cos zamieszczal, to daj mi na maila, albo przez gg :).

a co do wsyzstkich, to czemu nikt sie nie zglasza po obiekty :////

Napisano

Rtsd2- Ja mam opracowania w wersji \"papierowej\" a niestety nie mam skanera:(. Poszukaj w wyszukiwarkach jakiś informacji. Albo powiedz co cię dokłądnie interesuje to postaram się krótko opisać:)

Napisano

Hmm po rozmowie z Darkelfem doszliśmy do wniosku że istnieją 2 wersje naszej karczmy:P

Ostatecznie usuneliśmy z niej kupca i pare drobiazgów...(ale modele się przydadzą hehe).

 

Więc karczma składa się:

1. Karczmarz

2. Pijany żołnierz

3. 3-4 gości

 

W karczmie znajdzie się tylko i wyłącznie 1 zadanie, dotycząte oczyszczenia piwnicy ze szczurów.

 

Mam nadzieje że wszystko jest jasne hehe:)

 

Pozdrawiam

Napisano

Ja jestem za co prawda takie zadanie typu idz tam i rozpierdyl robaki, szczury itp. to takie zadanie jak w kazdym innym rpg-u dlatego tez moze i bym wolal inne ale dialogi do szczurow sa a teraz trzeba by cos nowego wymyslec po co tracic na czasie. Oczywiscie nie ma porblemu zebym napisal nowe no ale... moim zdaniem zadanko ze szczurami bedzie git... bedzie to takie wprowadzenie do mrocznego swiata warhammera i mrocznego swiata krysztalow lorien (jako gry oczywiscie) tak wiec jestem za :)

 

Napisano

Szczerze mowiąc nie podobaja mi sie specjalnie nie trzymaja sie scenariusza, wymagaja wielkich dodatkowych lokacji w momencie gdy nie mozemy uporac sie z najblizszym otoczeniem karczmy przez 1/2 roku prawie

Napisano

W związku z postępującymi pracami chciałem zadać wam pare pytań:D Otóż wiele spraw nie zostało do końca wyjaśnionych i czasami powstaje zamęt:). Głównie interesuje mnie jak stawiamy sprawę z zasadmi i światem Warhammera. (myślałem że jest już wyjaśniona, ale okazało się że nie:/). Bo qesty i scenariusz są już na nim oparte. Jeśli to sie wam nie podoba to chciałbym wiedzieć przed przystąpieniem do dalszych prac:)

 

Jak powinniśmy wg. was zrobić podróż pomiędzy lokacjami:

- typu Follout\\Baldurs Gate(czyli po wyjściu z lokacji włącza się mapka)

-Morrowind(nie ma mapki, teren jest ciągły:))

 

I została jeszcze sprawa głównego bohatera:) Kiedyś już wspominałem że w Warhammer to nie Diablo, i nie można siekać i pić żyćko przez cały czas:). Dlatego koniecznie trzeba uczynic bohatera silniejszym i odporniejszym. Mam kilka pomysłów, ale może wy wymyślicie cosik lepszego:

-podniesiemy poprostu statystyki bohatera

-wymyślimy zupełnie mowe zasady

-to mi się najbardziej podoba:D- jako że bohater jest w części demonem, damy mu coś w rodzaju \"Demonicznego szału\". Bedzie to umiejętność, którą bedzie można użyć dopiero po spełnieniu kilku warunków.np. kiedy jego życie spadnie poniżej odpowiedniego poziomu. Najlepiej zrobić tak, żeby pojawiał sie on mniejwięcej losowo, aby gracz nie weidział dokładnie kiedy to się uaktywni:D

 

Narazie to wszystko:D

pozdrawiam

Napisano

Nie trzyma sie bo to qesty poboczne...a wy sie zajmijcie Głównymi...to dla was mniej roboty...a dla mojej chorej wyobrazni zrobie uzytek na qesty poboczne :] a jak naj bardziej to tylko opis bez dialogów...które mam u siebie :] wiecv jak by cos to moge pomuc przy waszych głownych i dialogach...piszcie

Napisano

Wiesz felav szanuje zdanie twoje i Willowa...ale nie robimy ...tak mi sie zdaje gry dążącej do ideału Warhamera...wnioskuje to z przeczytanych postów...wiec chyba odrobina urozmaicenia nikomu nie zaszkodzi a sadze ze liniowosc powinna byc znikomo niewielka...bo gra moze okazać sie tak krótka ze typowy gracz uzna to za \'demo\' 2h...a pisac wczesniej nie mogłem i udzielac mego zdania dlatego...ze od 1mies mam dopiero \'stałke\' i czesc Teamu to wie :]..pozdrowienia.

Napisano

Jesli już robimy gre na podstawie Warha, to raczej nie powinniśmy tego zbytnio urozmaicać:/ Warhammer jest taki wsapniały włąsnie za swój niepowtażalny, mroczny klimat:D To go różni od innych RPG.

Napisano

Na pewno musi być zachowana geografia i główny klimat świata.

Nie możemy zapomnieć, że klimat Warha nie jest do końca pochłonięty zniszczeniem jak to jest w Cyber-Punku.

Już pisałęm o tym wcześniej ale z początku chciałbym pokazać w miarę sielankowy świat, który później by się dopiero zderzył z czymś naprawdę brutalnym nie mamy nad sobą producenta więc możemy posunąć się do masowych mordów (grobów) czy skojarzeń z II wojennymi obozami zagłady (nie tylko niemieckimi).

Napisano

boze, osczedz ich, bo nie wiedza co czynia ;)...

a tak na serio, to moim zdaniem... wymyslajcie questow jak najwiecej do jak najmniejszej liczby postaci ;)... i w ogole miejsc :D. acha, jeszcze wolalbym fallouta zrobic, chociaz - jezeli to bezdie 1 osoba, bedzie problem co pokazac jezeli sie dojdzie do \"granicy\" obszaru ;)... ale jezeli rozwiazalo by sie to jakims fogiem lub cos w tym stylu, to jestem za falloutem... mysle ze morrowind-type by duzo pamieci mogl zezrec, zeby to wszystko zgrac ;)...

Napisano

Achtung Achtung ... ;) hehehe a mozna tez pomieszacz cmetarzysko z obozem koncentracyjnym i miastem nieumarłych...a do tego dać tło Warhammera czy fallouta...ciekawe co by z tego wyszło :)

Napisano

Hihihi kolejny qescik...dzieki za natchnienie z toporkiem ..darkelf ;) ...qescik bedzie dostepny w wiosce drwali...i bedzie nalezało znalezc dla \'szefa\' magiczny topór..moze \"swiatła i chaosu\"...chociaz to tylko legeda...nasz bohater bedzie musiał sporo pracy włozyc..by dojsc do celu...narazie to tylko pomysł...ale mam juz pierwsze dialogi...oraz klimat poczatkowy...moze na poniedziałek skoncze wersje beta...ale nie obiecuje :)...pozdrowienia dla Całego teamu.i ;)

Napisano

NIe błagam...żadnych qestów w wiosce drwali...a już napewno nie z toporem chaosu...Nawet rycerz zakonny żadko nosi magiczną broń, a co dopiero drwal:/. Pamiętaj że magia w Warhammerze nie jest dostrzegalna przez szarych ludzi. Nie wszyscy są jej świadomi i w nią weirzą, a szczególnie wieśniacy i drwale...

Napisano

Wlasnie popieram z calej sily, w wiosce drwali myslalem o questach w stylu:

 

-Zona umierajacego mysliwego prosi zebys poinformowal o tym rodzne w Altdorfie

 

-Quest z synem drwala

 

-Moze odnalezienie jakis ziol dla wioskowej zielarki(taka wioskowa, troche dziwna babcia) ktore rzekomo maja uleczyc mysliwego. Oczywiscie jak to z przesadami bywa mogą nie zadziałać ;p

Napisano
Originally posted by Rtsd2

Róbcie co chcecie...mnie nie mieszajcie....robie qesty a nie Senariusz

A oto rezultaty i kombinacje...powiazane z podziałem Xp (doswiadczenia) na qesty oraz na Bohatera...co i jak patrzcie na załacznik i dodawajcie swoje pomysły...ludzie wszyscy tworzymy klimat tej gry...wiec nie wstydzcie sie dodawac swoich pomysłów :D

Napisano

Znalazłem fajną mapkę Starego świata. Zaznaczyłem na niej przykładowe położenie karczmy i wioski:D.

Mam tą samą mapkę w lepszej jakości, ale zajmije ponad 5MB:( Jeśli ktoś chce, moge mu wysąłć na maila...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności