Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki problemik:zrobiłem animację cieczy w RF3 taką że na początku witać prostopadłościan z wody, potem ciecz się rozpryskuje i "skleja się w kulę". W RF3 wszystko jest ok, ale jak zimportuję animkę do maxa to ten prostopadłościan na początku odbierany jest tak jakby jego zewnętrzne ściany były wewnętrznymi i na odwrót, tzn. każda ze ścian jest tak odwrócona, że np. v-ray podczas renderowania robi z nich czarne, albo wogóle jakieś inne kolory...

Ale wraz z upływem czasu i zamianie w kulę jest coraz mniej cząsteczek o odwróconych ścianach, a ostateczna kula jest już dobra..... :(

Miał ktoś podobny problem? Może spotkał się ktoś z czymś takim?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 961
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nic nie rozumiem :P spróbuj modyfokatorem normal za pomocą opcji flip.

Napisano
  • Autor

to powiem to inaczej ;)

Na początku animacji zimportowany obiekt jest źle odwrócony - flip może by pomogło, ale potem jak zamienia się w kulę cieczy jest już dobrze obrócony - wszystkie ściany są obrócone "na zewnątrz" a nie "do wewnątrz", tak więc jakbym zastosował flip to początek animki byłby dobry, a koniec zły....

jak ktoś chce to moge na maila wysłać scenę z RF3 (nie mam niestety żadnego miejsca na FTP).

Napisano

ja uzywam particle w maxie, jest b dobre, a do tego jeszcze sa pluginy,,,, na prawde wszystko mozna tam zrobic. > w blade-e vampiry sie tym rozwalaja..czasteczkami. a teraz nawet wmontowali pro fizyke w nie,. wiec cudenko :).

Napisano
  • Autor

no tak ale mi chodzi o co innego - że particle są to wiem - ja osobiście wolę RF3

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności