Skocz do zawartości

Export z 3DS Max do bodypaintera


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Do tworzenia tekstur urzywam body paintera i w tym programie wszystko wygląda ok. ALe gdy wyeksportuję UV do 3DStudio rozjerzdzają mi się całkowicie. Zaczęło się to dziać gdy zacząłem malować na kilku modelach równocześnie. Czy ktoś wie jak temu zaradzić?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi wygodniej jest w bodypainterze.... czasami

Znalazłem już rozwiązanie problemu. Te obiekty, które mają mieć wspólne mapy muszą na czas wymiany UV być w jednej grupie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności