jubbaday Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 Do tworzenia tekstur urzywam body paintera i w tym programie wszystko wygląda ok. ALe gdy wyeksportuję UV do 3DStudio rozjerzdzają mi się całkowicie. Zaczęło się to dziać gdy zacząłem malować na kilku modelach równocześnie. Czy ktoś wie jak temu zaradzić?
RA Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 eeee a nie lepiej zrobic UV w max'ie i potem eksportowac do BP? Tak jest chyba prosciej... i bezproblemowo.
jubbaday Napisano 11 Sierpień 2005 Autor Napisano 11 Sierpień 2005 Mi wygodniej jest w bodypainterze.... czasami Znalazłem już rozwiązanie problemu. Te obiekty, które mają mieć wspólne mapy muszą na czas wymiany UV być w jednej grupie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się