Humulus Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 Chodzi o to że mam dwa nieregularne meshe i jak mam je połączyć żebym później krawędzie wspólne wygładzić meshsmothem. Jak robie boolenem union albo attachóje i stosuje wygladzenie dwa meshe wygladzają sie ale osobno (krawędz wspólna sie nie wygładza) Drugie prostsze pytanie jak zmienić położenie punku zero jakiegokolwiek obiektu? Dzieki z góry za odpowiedzi.
mORPH Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 Proponuje zaopatrzyć się w plugin \"Clay Studio\"
Humulus Napisano 22 Czerwiec 2003 Autor Napisano 22 Czerwiec 2003 moze jaśniej? bo jestem początkujący także mało mi o tym wszysktim wiadomo??
cochise Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 Mesh laczy sie vertexami, musisz miec w obydwu obiektach ta sama ilosc vertexow, no i trzeba weldowac, target weld ciagnie jeden vertex do drugiego a zwykly weld laczy je po srodku odleglosci. Nie uzywaj do tego booleanow bo sa beznadziejne i zadnych clay studiow. Zeby zmienic polozenie pivot point, zakladka hierarchy->affect pivot only
mORPH Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 Jest taki ciekawy plugin, który rozszerza możliwości maxa, jeśli chodzi o łacznie obiketów i nazywa się \"Clay Studio\".
mORPH Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 Jest taki ciekawy plugin, który rozszerza możliwości maxa, jeśli chodzi o łacznie obiketów i nazywa się \"Clay Studio\".
Humulus Napisano 22 Czerwiec 2003 Autor Napisano 22 Czerwiec 2003 z clay studio nie moge sobie poradzic bo nie ma tutoriali do tego a juz napewno nie moge znalezc sn albo cracka. A jeżeli dwa mashe nie mają jednakowej ilości vertexów i za bardzo jest ich dużo żeby sie nimi bawić jak wtedy sprawić by stały sie jednym mashem i traktowane były jak jeden mash przez mashsmooth??
pabulo Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 no to w takim razie troche dales ciala przy modelowaniu jak modelujesz obiekt we fragmentach i chcesz go pozniej polaczyc w jedna siatke to trzeba myslec o takich rzeczach jak ilosci vertexow na wspolnej krawedzi jeden dwa nadliczbowe mozna jakos zalatwic ale rorznica jest duza to jestesmy w dupie:mad:
Anonymous Napisano 24 Czerwiec 2003 Napisano 24 Czerwiec 2003 nie chce sie wymądrzać ale może zrobić to tak : 1 po połączeniu booleanem ,convert na editable mesh ,zaznaczenie face\'ów laczaych meshe i zmiana wygladzania w zakladce autosmooth 2 zmiana punktu bazowego obiektu , affect pivot point +align ,bardzo fajne efekty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się