Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chodzi o to że mam dwa nieregularne meshe i jak mam je połączyć żebym później krawędzie wspólne wygładzić meshsmothem. Jak robie boolenem union albo attachóje i stosuje wygladzenie dwa meshe wygladzają sie ale osobno (krawędz wspólna sie nie wygładza)

 

Drugie prostsze pytanie jak zmienić położenie punku zero jakiegokolwiek obiektu? Dzieki z góry za odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mesh laczy sie vertexami, musisz miec w obydwu obiektach ta sama ilosc vertexow, no i trzeba weldowac, target weld ciagnie jeden vertex do drugiego a zwykly weld laczy je po srodku odleglosci. Nie uzywaj do tego booleanow bo sa beznadziejne i zadnych clay studiow.

Zeby zmienic polozenie pivot point, zakladka hierarchy->affect pivot only

Napisano

z clay studio nie moge sobie poradzic bo nie ma tutoriali do tego a juz napewno nie moge znalezc sn albo cracka.

A jeżeli dwa mashe nie mają jednakowej ilości vertexów i za bardzo jest ich dużo żeby sie nimi bawić jak wtedy sprawić by stały sie jednym mashem i traktowane były jak jeden mash przez mashsmooth??

Napisano

no to w takim razie troche dales ciala przy modelowaniu

jak modelujesz obiekt we fragmentach i chcesz go pozniej polaczyc w jedna siatke to trzeba myslec o takich rzeczach jak ilosci vertexow na wspolnej krawedzi jeden dwa nadliczbowe mozna jakos zalatwic ale rorznica jest duza to jestesmy w dupie:mad:

Napisano

nie chce sie wymądrzać ale może zrobić to tak :

1 po połączeniu booleanem ,convert na editable mesh ,zaznaczenie face\'ów laczaych meshe i zmiana wygladzania w zakladce autosmooth

 

2 zmiana punktu bazowego obiektu , affect pivot point +align ,bardzo fajne efekty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności