Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Chodzi o to że mam dwa nieregularne meshe i jak mam je połączyć żebym później krawędzie wspólne wygładzić meshsmothem. Jak robie boolenem union albo attachóje i stosuje wygladzenie dwa meshe wygladzają sie ale osobno (krawędz wspólna sie nie wygładza)

 

Drugie prostsze pytanie jak zmienić położenie punku zero jakiegokolwiek obiektu? Dzieki z góry za odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

moze jaśniej? bo jestem początkujący także mało mi o tym wszysktim wiadomo??

Napisano

Mesh laczy sie vertexami, musisz miec w obydwu obiektach ta sama ilosc vertexow, no i trzeba weldowac, target weld ciagnie jeden vertex do drugiego a zwykly weld laczy je po srodku odleglosci. Nie uzywaj do tego booleanow bo sa beznadziejne i zadnych clay studiow.

Zeby zmienic polozenie pivot point, zakladka hierarchy->affect pivot only

Napisano

Jest taki ciekawy plugin, który rozszerza możliwości maxa, jeśli chodzi o łacznie obiketów i nazywa się \"Clay Studio\".

Napisano

Jest taki ciekawy plugin, który rozszerza możliwości maxa, jeśli chodzi o łacznie obiketów i nazywa się \"Clay Studio\".

Napisano
  • Autor

z clay studio nie moge sobie poradzic bo nie ma tutoriali do tego a juz napewno nie moge znalezc sn albo cracka.

A jeżeli dwa mashe nie mają jednakowej ilości vertexów i za bardzo jest ich dużo żeby sie nimi bawić jak wtedy sprawić by stały sie jednym mashem i traktowane były jak jeden mash przez mashsmooth??

Napisano

no to w takim razie troche dales ciala przy modelowaniu

jak modelujesz obiekt we fragmentach i chcesz go pozniej polaczyc w jedna siatke to trzeba myslec o takich rzeczach jak ilosci vertexow na wspolnej krawedzi jeden dwa nadliczbowe mozna jakos zalatwic ale rorznica jest duza to jestesmy w dupie:mad:

Napisano

nie chce sie wymądrzać ale może zrobić to tak :

1 po połączeniu booleanem ,convert na editable mesh ,zaznaczenie face\'ów laczaych meshe i zmiana wygladzania w zakladce autosmooth

 

2 zmiana punktu bazowego obiektu , affect pivot point +align ,bardzo fajne efekty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.