Napisano 22 Czerwiec 200321 l Chodzi o to że mam dwa nieregularne meshe i jak mam je połączyć żebym później krawędzie wspólne wygładzić meshsmothem. Jak robie boolenem union albo attachóje i stosuje wygladzenie dwa meshe wygladzają sie ale osobno (krawędz wspólna sie nie wygładza) Drugie prostsze pytanie jak zmienić położenie punku zero jakiegokolwiek obiektu? Dzieki z góry za odpowiedzi.
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Autor moze jaśniej? bo jestem początkujący także mało mi o tym wszysktim wiadomo??
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Mesh laczy sie vertexami, musisz miec w obydwu obiektach ta sama ilosc vertexow, no i trzeba weldowac, target weld ciagnie jeden vertex do drugiego a zwykly weld laczy je po srodku odleglosci. Nie uzywaj do tego booleanow bo sa beznadziejne i zadnych clay studiow. Zeby zmienic polozenie pivot point, zakladka hierarchy->affect pivot only
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Jest taki ciekawy plugin, który rozszerza możliwości maxa, jeśli chodzi o łacznie obiketów i nazywa się \"Clay Studio\".
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Jest taki ciekawy plugin, który rozszerza możliwości maxa, jeśli chodzi o łacznie obiketów i nazywa się \"Clay Studio\".
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Autor z clay studio nie moge sobie poradzic bo nie ma tutoriali do tego a juz napewno nie moge znalezc sn albo cracka. A jeżeli dwa mashe nie mają jednakowej ilości vertexów i za bardzo jest ich dużo żeby sie nimi bawić jak wtedy sprawić by stały sie jednym mashem i traktowane były jak jeden mash przez mashsmooth??
Napisano 22 Czerwiec 200321 l no to w takim razie troche dales ciala przy modelowaniu jak modelujesz obiekt we fragmentach i chcesz go pozniej polaczyc w jedna siatke to trzeba myslec o takich rzeczach jak ilosci vertexow na wspolnej krawedzi jeden dwa nadliczbowe mozna jakos zalatwic ale rorznica jest duza to jestesmy w dupie:mad:
Napisano 24 Czerwiec 200321 l nie chce sie wymądrzać ale może zrobić to tak : 1 po połączeniu booleanem ,convert na editable mesh ,zaznaczenie face\'ów laczaych meshe i zmiana wygladzania w zakladce autosmooth 2 zmiana punktu bazowego obiektu , affect pivot point +align ,bardzo fajne efekty
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto