Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chodzi o to że mam dwa nieregularne meshe i jak mam je połączyć żebym później krawędzie wspólne wygładzić meshsmothem. Jak robie boolenem union albo attachóje i stosuje wygladzenie dwa meshe wygladzają sie ale osobno (krawędz wspólna sie nie wygładza)

 

Drugie prostsze pytanie jak zmienić położenie punku zero jakiegokolwiek obiektu? Dzieki z góry za odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

moze jaśniej? bo jestem początkujący także mało mi o tym wszysktim wiadomo??

Napisano

Mesh laczy sie vertexami, musisz miec w obydwu obiektach ta sama ilosc vertexow, no i trzeba weldowac, target weld ciagnie jeden vertex do drugiego a zwykly weld laczy je po srodku odleglosci. Nie uzywaj do tego booleanow bo sa beznadziejne i zadnych clay studiow.

Zeby zmienic polozenie pivot point, zakladka hierarchy->affect pivot only

Napisano

Jest taki ciekawy plugin, który rozszerza możliwości maxa, jeśli chodzi o łacznie obiketów i nazywa się \"Clay Studio\".

Napisano

Jest taki ciekawy plugin, który rozszerza możliwości maxa, jeśli chodzi o łacznie obiketów i nazywa się \"Clay Studio\".

Napisano
  • Autor

z clay studio nie moge sobie poradzic bo nie ma tutoriali do tego a juz napewno nie moge znalezc sn albo cracka.

A jeżeli dwa mashe nie mają jednakowej ilości vertexów i za bardzo jest ich dużo żeby sie nimi bawić jak wtedy sprawić by stały sie jednym mashem i traktowane były jak jeden mash przez mashsmooth??

Napisano

no to w takim razie troche dales ciala przy modelowaniu

jak modelujesz obiekt we fragmentach i chcesz go pozniej polaczyc w jedna siatke to trzeba myslec o takich rzeczach jak ilosci vertexow na wspolnej krawedzi jeden dwa nadliczbowe mozna jakos zalatwic ale rorznica jest duza to jestesmy w dupie:mad:

Napisano

nie chce sie wymądrzać ale może zrobić to tak :

1 po połączeniu booleanem ,convert na editable mesh ,zaznaczenie face\'ów laczaych meshe i zmiana wygladzania w zakladce autosmooth

 

2 zmiana punktu bazowego obiektu , affect pivot point +align ,bardzo fajne efekty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności