Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam pytanko. Zrobiłem se robota i chcę go zanimować żeby sie poruszał, ale jak dodaje do niego kości to metal sie wygina jak by był z plasteliny, kości są dobre do ludzi czy zwierząt ale nie dla robota co mam zrobić jest jakiś tutorial? A może ktoś wie jak to zrobić. Proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok: robisz to tak: masz jakiś łańcuch obiektów, które chcesz połączyć w łańcuch IK. Musisz je przede wszystkim ustawić względem siebie tak, aby były one lekko zgięte w porządaną stronę, gdyz ten algorytm obsługuje obrót tylko w jednej osi, i kierunek zginania należy mu zasugerować. Pamietaj o pivotach, maja się znajdować w miejscu zgięcia. Zaznaczasz obiekt nadrzędny (np. biodro), nastepnie Animation/IKsolvers/HIsolvers i zaznaczasz ostatni obiekt potomny (np stopa). na końcu łańcucha pojawi ci sie taki krzyżyk. nazywa się on Goal (cel). od tej pory możesz animować kończynę za pomoca tylko tego krzyżyka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności