Pablo Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 witam, powiedzcie mi jak wyglada...co jescze zmienic , ew. dodac postac sklada sie z 984 polygonow pozdr
darkelf Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 hihi, duzy ma \"rozstaw dupny\" (szerokie biodra) ale moze tak powinno byc :).
darkelf Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 a i jeszcze, jego morda wyszla niemadrze :).
c00pa Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 hehe nogi ma jak typowy cowboy prostowane na beczce i do konia przystosowane:D. A z ta twarza, to czy on ma brode ??? :)
Pablo Napisano 22 Czerwiec 2003 Autor Napisano 22 Czerwiec 2003 nie ma brody...a twarz hmm...co mam tam zmienic?? a nogi tak jak na westernie :D pozdr
darkelf Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 nie iem co w niej zmienic, ale wyglada jak u prosiaka? A do tych nog: hehe, kumam o co chodzi - pokaz z innej perspektywy te nogi. Moglbys wydluzyc buty i z tylu dac takie zembatki :)/.
Pablo Napisano 22 Czerwiec 2003 Autor Napisano 22 Czerwiec 2003 nie wiem czy moge dawac takie sczegoly bo mialem sie zmiescisc w 1000 poly pozdr
Pablo Napisano 23 Czerwiec 2003 Autor Napisano 23 Czerwiec 2003 hmmm porprawilem pare rezczy... zmniejszylem takze ilosc polygonow do 971 jak teraz? pzodr
giorgione Napisano 24 Czerwiec 2003 Napisano 24 Czerwiec 2003 Ten facet chyba tonie w kapeluszu:D:D:D:D:D. Na poważnie to chyba coś jest nie tak z ramionami - takie dziwnie krótkie.[co?][co?][co?][co?][co?] Giorgione
Pablo Napisano 24 Czerwiec 2003 Autor Napisano 24 Czerwiec 2003 kapelusz jeszcze poprawie...a co do ramion...to sa dobre...sam GOtham mi je poprawial co do ich dlugosci :)) pozdr
Pablo Napisano 24 Czerwiec 2003 Autor Napisano 24 Czerwiec 2003 zrobilem drugiego cowboya z plaszczem....teraz pytanko...czy ten plaszcz bardziej zaokroglic do skordka czy ma byc tak po bokach?? pozdr
darkelf Napisano 24 Czerwiec 2003 Napisano 24 Czerwiec 2003 ta morda maaa ksztalt dziwny: tzn podbrodek jest za bardzo wysuniety. tak mi sie wydaje... a co do za krotkich rak... to jest takie zludzenie przy postaciach ulozonych w krzyz.
darkelf Napisano 24 Czerwiec 2003 Napisano 24 Czerwiec 2003 plaszcz... nie widze jego zawieszenia ;). tzn, gdzie sie on zaczepia.
Pablo Napisano 24 Czerwiec 2003 Autor Napisano 24 Czerwiec 2003 [lol][lol][lol][lol] hahah z ta morda to wiem...poprawie ja :) pozdr
darkelf Napisano 24 Czerwiec 2003 Napisano 24 Czerwiec 2003 a ten plaszcz, jezelei jest tak jak mi wytlumaczyles to dobrze, zagiecie tez jest dobre :)
KLICEK Napisano 24 Czerwiec 2003 Napisano 24 Czerwiec 2003 Czesc :) pablo jak mozesz to zdejmij smootha i zamiesc scr :) bedzie to bardziej czytelnie wygladalo ... oglonie pracka spox , oby tak dalej
Pablo Napisano 24 Czerwiec 2003 Autor Napisano 24 Czerwiec 2003 Klicek tam nie ma smootha :P tylko smoothing gropu :)) ale pozniej zamiescze... pozdr
KLICEK Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 Czesc :) zle mnie zrozumiales nie mowie przeciez ze to ma meshsmootha albo cos co zageszcza siatke :P chodzi mi tylko wygladzanie powiezchni przez co nie widac kantow itp. a w lowpoly wlasnie chodzi o to zeby bylo widac kanty . Przynajmniej dla mnie jest to wazne bo model jest bardziej czytelny ...
Pablo Napisano 25 Czerwiec 2003 Autor Napisano 25 Czerwiec 2003 mi sie wydaje ze ludzie w low-poly daza do tego aby w jak naj,mniejszej ilosci faceow zrobc jak najbardziej gladki model :)) pozdr
Pablo Napisano 29 Czerwiec 2003 Autor Napisano 29 Czerwiec 2003 haha...oki moj masta...nie polemizujmy na ten temat :P:P:P hehe pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się