Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej

mam problem z tworzeniem skał w maxie

otóż utworzyłem obiekt typu plane

i chciałbym aby niektóre cześci tego obiektu były wybbrzuszone a niektóre wgłebione ( potem chciałbym nadac na to np modyfikator noise)

czy istnieje jakies narzedzie w maxie 7 za pomoca ktorego moge tworzyc wgłebienia i wybrzuszenia na obiekcie plane?

pytam poniewaz

jezeli ktos ma 3d total textures vol 9 to znajduje sie tam tutorial pt. We found it

i jest tam pokazane jak w innym programie mozna tworzyc takie wybrzuszenia za pomoca narzedzia magnet tools

czy jest cos podobnego w maxie?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Raczej nie ale możesz zastosowac albo displacement map (poczytaj tutki) albo użyć softu typu zbrush i potem importować model do maxa(tylko jest straszna ilosc poly potem ;)) albo uzyc vue - soft do tworzenia między innymi takich rzeczy o również importować do maxa :] poszukaj gdzies na cgtalku koles opisuje bardzofajny sposób na tworzenie skał ;)

Napisano

pit17 -> jak popatrzysz na forum tonawet na początku działu modelin jest pytanie "jak zrobić realistyczne góry", wystarczy poszukać. a góry możesz fajnie zrobić dreamscapem, ale to kosztuje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności