Napisano 15 Sierpień 200519 l hej mam problem z tworzeniem skał w maxie otóż utworzyłem obiekt typu plane i chciałbym aby niektóre cześci tego obiektu były wybbrzuszone a niektóre wgłebione ( potem chciałbym nadac na to np modyfikator noise) czy istnieje jakies narzedzie w maxie 7 za pomoca ktorego moge tworzyc wgłebienia i wybrzuszenia na obiekcie plane? pytam poniewaz jezeli ktos ma 3d total textures vol 9 to znajduje sie tam tutorial pt. We found it i jest tam pokazane jak w innym programie mozna tworzyc takie wybrzuszenia za pomoca narzedzia magnet tools czy jest cos podobnego w maxie?
Napisano 15 Sierpień 200519 l Raczej nie ale możesz zastosowac albo displacement map (poczytaj tutki) albo użyć softu typu zbrush i potem importować model do maxa(tylko jest straszna ilosc poly potem ;)) albo uzyc vue - soft do tworzenia między innymi takich rzeczy o również importować do maxa :] poszukaj gdzies na cgtalku koles opisuje bardzofajny sposób na tworzenie skał ;)
Napisano 15 Sierpień 200519 l to nie boli i jeszcze jest narzedzie zwane paint deformation (chyba od 7 wersji dopiero)
Napisano 15 Sierpień 200519 l ejj no ja wymiękam - to Ty masz zamiar robić czy ja ? naucz sie raz a pożądnie - nie ma prostych sposobów - jak zobaczyłes jakis render i sie podjarałes to sobie odpuść bo droga to tylko ciężka praca masz ten link http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=172936%5d i tak Ci powiem ze jak niechce Ci sie szukac to tymbardziej nic z tego niewyjdzie - a Ty mi teraz napiszesz że szukałes.
Napisano 16 Sierpień 200519 l pit17 -> jak popatrzysz na forum tonawet na początku działu modelin jest pytanie "jak zrobić realistyczne góry", wystarczy poszukać. a góry możesz fajnie zrobić dreamscapem, ale to kosztuje...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto