Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej!

 

Pewnie myśleliście, że projekt umarł - jesteście w błędzie :-)

Całe stare forum zostało już przeniesione do wewnętrznego forum na egroupware.

Do egroupware dostęp mają tylko developerzy i jak na razie jest ich 23, co w porównaniu z liczbą 79 ze starego forum daje do myślenia. Team jest zgrany i każdy coś robi.

Gracz będzie grał tuż po IV Wojnie Światowej.

Po roku 2017 ludzkość jest zdziesiątkowana. Każdy próbuje jakoś przetrwać w nowym świecie, odnależć się, ale nie jest to łatwe.

Wielu się załamuje i tracąc jakąkolwiek nadzieje na lepsze jutro zabijają się. Naszym motto są słowa A. Einsteina :

"Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na kije i kamienie."

Świat zmienił się nie do poznania, ale wiele rzeczy nadal jest takich samych. Jest stare pokolenie - tych co przezyli kataklizm i nowe pokolenie urodzonych po kataklizmie. Ziemie pokrywa wszechobecny busz - pozostałośc po globalnym ociepleniu.

Tylko pustynie pozostały pustyniami. Radioaktywność oraz nagła zmiana klimatu doprowadziła do wymierania wielu gatunków oraz mutacji niektórych z nich.

Gra będzie tworzona na zmodyfikowanym Engine: Irrlicht. Gra będzie na Windowsa oraz Linuxa. Będzie Open Source i GPL będzię naszą licencją dla kodu. Dla grafiki, modelów itd. myślimy o innej osobnej licencji, np. Crative Commons.

Udało nam się także zdobyć prawa do systemu fabularnego Neuroshima na, którym oprzemy cały mechanizm gry. (

www.neuroshima.org) Język to C++ oraz takie skryptowe języki jak Python, czy Lua.

Przenieśliśmy się już na egroupware oraz powstało także publiczne forum projektu :

http://scrub.sourceforge.net/ - na dniach pojawi się tam opis realiów i inne podobne.

Strona Enfine: irrlicht.sourceforge.net

Proszę też o wzięcie na poważnie tego projektu! Więcej informacji po skontaktowaniu się ze mną.

A tutaj do ściągnięcia tech doc:

Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt ze mną: [email protected] lub nr. gg 2072123

ZAPRASZAMY WSZYTKICH CHETNYCH! Najbardziej potrzebujemy grafików 2d oraz 3d, ale każdy nowy dobry programista też będzie dla nas cennym nabytkiem.Niedługo przyda się też jakiś tłumacz z polskiego na angielski.

A oto linki do paru prac:

http://scrub.sourceforge.net/koncepty/ - różne koncepty różnych grafików

Z góry dzięki:

Samur

 

 

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

hej!

 

Wielu z was zapewne czekało na opowiadanie, które przybliży wam realia świata Scruba, a więc napisałem opowiadanko, a znajdziecie je pod:

scrub.only.pl/opowiadanie.html

 

Chciałbym także podziękować firmie only.pl za wspieranie nas pod postacią hostingu!

 

Pzdr

Samur

Napisano
  • Autor

hej!

 

Poprzednie informacje, jak chociażby w pierwszym poście były przedwczesne, dlatego też przytocze tutaj dział Wstęp z Master Bible:

Nazwa naszej gry wzięła się od angielskiego słowa "scrub", które oznacza gęsto zalesiony obszar, busz. Nie jest to bynajmniej przypadkowa nazwa, bowiem pasuje ona do fabuły i ogólnego klimatu naszej gry.

 

Scrub będzie grą utrzymaną w mrocznym i tajemniczym klimacie, a widok będzie identyczny do tego z gry "Neverwinter Nights" . Postaramy się połączyć nowatorskie, niespotykane dotąd pomysły ze starymi i sprawdzonymi rozwiązaniami klasycznych gier cRPG. Gra będzie nastawiona na tryb Single Player, a to dlatego że stawiamy na wysoką grywalność i świetną fabułę.

 

Kolejną znaczącą różnicą będzie to, że gra jest projektem Open Source. Więcej wkrótce..

 

W grze będzie można wykonywać wiele czynności, od chociażby takich przyziemnych, jak jedzenie, po konstruowanie własnych urządzeń.

 

Gra Scrub będzie się znacznie różniła od innych tytułów. Jedną z owych różnic będzie brak widocznych dla gracza "leveli", co zapobiegnie bezsensownej siekaninie i zmusi gracza do wczucia się w fabułę gry. Mamy wiele niekonwencjonalnych pomysłów, jak na przykład nowatorski system handlu wymiennego.

 

Mechanika gry będzie się opierała o system znany z papierowego RPGa, mianowicie Neuroshima. Ci, którzy znają ten system będą się więc czuli jak w domu...

 

Akcja gry toczyć się będzie w postapokaliptycznym świecie, po "Wielkim Katakliźmie". Wtedy to narodziło się nowe pokolenie.

 

Gracz będzie mógł wybrać, poprzez wiek swojej postaci czy chce grać członkiem starego pokolenia, czy też młodego.

 

Więc podsumowując- Będzie to coś całkiem nowego, co mamy nadzieję bardzo się Wam spodoba.

 

nareszcie jest stronka projektu Scrub: scrub.only.pl

A w niej w dziale World opis świata. trzy opowiadania fabularne i ogólny opis gry.

W dziale Recruitment przedstawienie naszego zespołu oraz do ściagnięcia dokument zbierający wszelkie publiczne informacje: Master Bible.

Link do niego: http://scrub.only.pl/index.php?cmd=world&sub=_mb

 

W dziele galeria pojawią się same koncepty i screeny modelów 3d.

Do połowy listopada będzie level testowy i wtedy będą też screeny.

 

Poszukujemy: najbardziej utalentowanych i mających czas grafików.

 

Stare linki nie działają... wszystkie koncepty, prace znajdziecie pod:

scrub.only.pl/pliki/temp/

 

Dzięki,

Samur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności