Napisano 15 Sierpień 200519 l hej! Pewnie myśleliście, że projekt umarł - jesteście w błędzie :-) Całe stare forum zostało już przeniesione do wewnętrznego forum na egroupware. Do egroupware dostęp mają tylko developerzy i jak na razie jest ich 23, co w porównaniu z liczbą 79 ze starego forum daje do myślenia. Team jest zgrany i każdy coś robi. Gracz będzie grał tuż po IV Wojnie Światowej. Po roku 2017 ludzkość jest zdziesiątkowana. Każdy próbuje jakoś przetrwać w nowym świecie, odnależć się, ale nie jest to łatwe. Wielu się załamuje i tracąc jakąkolwiek nadzieje na lepsze jutro zabijają się. Naszym motto są słowa A. Einsteina : "Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na kije i kamienie." Świat zmienił się nie do poznania, ale wiele rzeczy nadal jest takich samych. Jest stare pokolenie - tych co przezyli kataklizm i nowe pokolenie urodzonych po kataklizmie. Ziemie pokrywa wszechobecny busz - pozostałośc po globalnym ociepleniu. Tylko pustynie pozostały pustyniami. Radioaktywność oraz nagła zmiana klimatu doprowadziła do wymierania wielu gatunków oraz mutacji niektórych z nich. Gra będzie tworzona na zmodyfikowanym Engine: Irrlicht. Gra będzie na Windowsa oraz Linuxa. Będzie Open Source i GPL będzię naszą licencją dla kodu. Dla grafiki, modelów itd. myślimy o innej osobnej licencji, np. Crative Commons. Udało nam się także zdobyć prawa do systemu fabularnego Neuroshima na, którym oprzemy cały mechanizm gry. ( www.neuroshima.org) Język to C++ oraz takie skryptowe języki jak Python, czy Lua. Przenieśliśmy się już na egroupware oraz powstało także publiczne forum projektu : http://scrub.sourceforge.net/ - na dniach pojawi się tam opis realiów i inne podobne. Strona Enfine: irrlicht.sourceforge.net Strona projektu na sf: https://sourceforge.net/projects/scrub Proszę też o wzięcie na poważnie tego projektu! Więcej informacji po skontaktowaniu się ze mną. A tutaj do ściągnięcia tech doc: http://rapidshare.de/files/3445590/scrub_tech_02.pdf.html Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt ze mną: [email protected] lub nr. gg 2072123 ZAPRASZAMY WSZYTKICH CHETNYCH! Najbardziej potrzebujemy grafików 2d oraz 3d, ale każdy nowy dobry programista też będzie dla nas cennym nabytkiem.Niedługo przyda się też jakiś tłumacz z polskiego na angielski. A oto linki do paru prac: http://scrub.sourceforge.net/koncepty/ - różne koncepty różnych grafików http://scrub.sourceforge.net/modele3d/Skit/ - modele 3d Skita http://www.torchen.host44.pl/Scrub/scrub.html - modele 3d torchena Z góry dzięki: Samur
Napisano 29 Sierpień 200519 l Autor hej! Wielu z was zapewne czekało na opowiadanie, które przybliży wam realia świata Scruba, a więc napisałem opowiadanko, a znajdziecie je pod: scrub.only.pl/opowiadanie.html Chciałbym także podziękować firmie only.pl za wspieranie nas pod postacią hostingu! Pzdr Samur
Napisano 16 Wrzesień 200519 l Autor hej! Poprzednie informacje, jak chociażby w pierwszym poście były przedwczesne, dlatego też przytocze tutaj dział Wstęp z Master Bible: Nazwa naszej gry wzięła się od angielskiego słowa "scrub", które oznacza gęsto zalesiony obszar, busz. Nie jest to bynajmniej przypadkowa nazwa, bowiem pasuje ona do fabuły i ogólnego klimatu naszej gry. Scrub będzie grą utrzymaną w mrocznym i tajemniczym klimacie, a widok będzie identyczny do tego z gry "Neverwinter Nights" . Postaramy się połączyć nowatorskie, niespotykane dotąd pomysły ze starymi i sprawdzonymi rozwiązaniami klasycznych gier cRPG. Gra będzie nastawiona na tryb Single Player, a to dlatego że stawiamy na wysoką grywalność i świetną fabułę. Kolejną znaczącą różnicą będzie to, że gra jest projektem Open Source. Więcej wkrótce.. W grze będzie można wykonywać wiele czynności, od chociażby takich przyziemnych, jak jedzenie, po konstruowanie własnych urządzeń. Gra Scrub będzie się znacznie różniła od innych tytułów. Jedną z owych różnic będzie brak widocznych dla gracza "leveli", co zapobiegnie bezsensownej siekaninie i zmusi gracza do wczucia się w fabułę gry. Mamy wiele niekonwencjonalnych pomysłów, jak na przykład nowatorski system handlu wymiennego. Mechanika gry będzie się opierała o system znany z papierowego RPGa, mianowicie Neuroshima. Ci, którzy znają ten system będą się więc czuli jak w domu... Akcja gry toczyć się będzie w postapokaliptycznym świecie, po "Wielkim Katakliźmie". Wtedy to narodziło się nowe pokolenie. Gracz będzie mógł wybrać, poprzez wiek swojej postaci czy chce grać członkiem starego pokolenia, czy też młodego. Więc podsumowując- Będzie to coś całkiem nowego, co mamy nadzieję bardzo się Wam spodoba. nareszcie jest stronka projektu Scrub: scrub.only.pl A w niej w dziale World opis świata. trzy opowiadania fabularne i ogólny opis gry. W dziale Recruitment przedstawienie naszego zespołu oraz do ściagnięcia dokument zbierający wszelkie publiczne informacje: Master Bible. Link do niego: http://scrub.only.pl/index.php?cmd=world&sub=_mb W dziele galeria pojawią się same koncepty i screeny modelów 3d. Do połowy listopada będzie level testowy i wtedy będą też screeny. Poszukujemy: najbardziej utalentowanych i mających czas grafików. Stare linki nie działają... wszystkie koncepty, prace znajdziecie pod: scrub.only.pl/pliki/temp/ Dzięki, Samur
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto