Skocz do zawartości

samur

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

samur's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Zajmuje się tworzeniem gier flash i pilnie poszukuje do swojego zespolu w AdAction.pl (agencja advergamingowa) programiste flash. Moze strona agencji nie przyciaga, ale stoi na solidnych filarach link dla ciekawskich: http://tinyurl.com/2e5394 Od kandydatów oczekuje: Wymagania: * Bardzo dobra znajomość ActionScript2 (Flash oraz ActionScript3 (Flash 9 i 10); * Przynajmniej minialne doświadczenie w tworzeniu gier flash poparte portfolio (minimum jeden projekt gry skończony i działający); * Umiejętność współpracy w grupie; * Umiejętność realizacji projektu od specyfikacji po w pełni funkcjonalną aplikację; * Solidne podstawy OOP (Object Oriented Programming); * mile widziane doświadczenie z silnikami fizycznymi, programowaniem backendowym oraz dynamicznym 3D. Oferuje: * Ciekawą pracę w młodym zespole specjalistów, twórców gier flashowych i nie tylko; * Rozwój zawodowy (coraz większe i ciekawsze projekty gier flash); * Prace na pełny etat z atrakcyjnym wynagrodzeniem adekwatnym do doświadczenia i umiejętności zawodowych. I jeszcze poszukuje tez grafika flash: Tutaj jedynie wymagania inne: * przynajmniej podstawowa znajomosc Adobe Flash; * znajomosc podstaw grafiki wektorowej poparte portfolio - chodzi po prostu o to, aby grafika wektorowa nie byla dla ciebie obca, bo to w oparciu o Illustratora dla przykladu bedziesz robil grafike najczesciej; * umiejetnosc animacji w Adobe Flash; * umiejetnosc wspolpracy w zespole. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie na start, ciekawe projekty, ciekawych ludzi. Praca tylko na miejscu, w Warszawie. Proszę, aby osoby nie zainteresowane pracą na STAŁE nie składały zgłoszeń! Wszystkie osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV wraz z portfolio na [email protected], lub też o skontaktowanie się pod tym numerem telefonu: +48 662 989 710, gg: 2072123.
  2. Hej, Juz od jakiegos czasu nosilem sie z zaprenumerowaniem tej swoja droga bardzo przydatnej gazetki: http://www.gdmag.com/homepage.htm, ale troche odstraszala cena rocznej prenumeraty na Europe - 90$, ale tym razem postanowilem zawalczyc. Let the game begin ;) Postanowilem zlozyc zamowienie grupowe i w ten sposob otrzymac znizke na kazda prenumerate. Na teraz mam 6 chetnych, zdeklarowanych osob. Celem jest, aby zejsc przynajmniej do 70$. Ktos z Was zainteresowany? Jak tak to piszcie, wpisze Was na liste ;) Jak ktos ma jakies watpliwosci to najlepiej na gg: 2072123. Licze, ze nie tylko ja mam tutaj ped do wiedzy :D
  3. Moim zdaniem warto wiedziec o tym serwisie, jestem zaresjtrowany tam juz od jakiegos czasu dzieki czemu widze, jak sie rozwija, a rozwoj liczy sie tutaj glownie w ilosci zlecen. Nawet ostatnio wpadlem na transmisje o serwisie na TV Biznes, podaje dwa linki, bo niektorym jeden nie dziala: TV Biznes Wrzuta Co myslicie o serwisie? ;) Moim zdaniem juz teraz graficy moga wylowiz ciekawe zlecenia. Taki news, moze sie wam przyda :)
  4. hej! nareszcie jest stronka projektu Scrub: scrub.only.pl A w niej w dziale World opis świata. trzy opowiadania fabularne i ogólny opis gry. W dziale Recruitment przedstawienie naszego zespołu oraz do ściagnięcia dokument zbierający wszelkie publiczne informacje: Master Bible. Link do niego: http://scrub.only.pl/index.php?cmd=world&sub=_mb Ażeby was zainteresować przytocze dział Wstęp z Master Bible: Nazwa naszej gry wzięła się od angielskiego słowa "scrub", które oznacza gęsto zalesiony obszar, busz. Nie jest to bynajmniej przypadkowa nazwa, bowiem pasuje ona do fabuły i ogólnego klimatu naszej gry. Scrub będzie grą utrzymaną w mrocznym i tajemniczym klimacie, a widok będzie identyczny do tego z gry "Neverwinter Nights" . Postaramy się połączyć nowatorskie, niespotykane dotąd pomysły ze starymi i sprawdzonymi rozwiązaniami klasycznych gier cRPG. Gra będzie nastawiona na tryb Single Player, a to dlatego że stawiamy na wysoką grywalność i świetną fabułę. Kolejną znaczącą różnicą będzie to, że gra jest projektem Open Source. Więcej wkrótce.. W grze będzie można wykonywać wiele czynności, od chociażby takich przyziemnych, jak jedzenie, po konstruowanie własnych urządzeń. Gra Scrub będzie się znacznie różniła od innych tytułów. Jedną z owych różnic będzie brak widocznych dla gracza "leveli", co zapobiegnie bezsensownej siekaninie i zmusi gracza do wczucia się w fabułę gry. Mamy wiele niekonwencjonalnych pomysłów, jak na przykład nowatorski system handlu wymiennego. Mechanika gry będzie się opierała o system znany z papierowego RPGa, mianowicie Neuroshima. Ci, którzy znają ten system będą się więc czuli jak w domu... Akcja gry toczyć się będzie w postapokaliptycznym świecie, po "Wielkim Katakliźmie". Wtedy to narodziło się nowe pokolenie. Gracz będzie mógł wybrać, poprzez wiek swojej postaci czy chce grać członkiem starego pokolenia, czy też młodego. Więc podsumowując- Będzie to coś całkiem nowego, co mamy nadzieję bardzo się Wam spodoba. W dziele galeria pojawią się same koncepty i screeny modelów 3d. Do połowy listopada będzie level testowy i wtedy będą też screeny. Poszukujemy: najbardziej utalentowanych i mających czas grafików. Jeśli ktoś jest zainteresowany, lub chce poznać więcej szczegółów przoszę o kontakt na gg: 2072123, lub email: [email protected] Stare linki nie działają... wszystkie koncepty, prace znajdziecie pod: scrub.only.pl/pliki/temp/ Dzięki, Samur
  5. hej! Poprzednie informacje, jak chociażby w pierwszym poście były przedwczesne, dlatego też przytocze tutaj dział Wstęp z Master Bible: Nazwa naszej gry wzięła się od angielskiego słowa "scrub", które oznacza gęsto zalesiony obszar, busz. Nie jest to bynajmniej przypadkowa nazwa, bowiem pasuje ona do fabuły i ogólnego klimatu naszej gry. Scrub będzie grą utrzymaną w mrocznym i tajemniczym klimacie, a widok będzie identyczny do tego z gry "Neverwinter Nights" . Postaramy się połączyć nowatorskie, niespotykane dotąd pomysły ze starymi i sprawdzonymi rozwiązaniami klasycznych gier cRPG. Gra będzie nastawiona na tryb Single Player, a to dlatego że stawiamy na wysoką grywalność i świetną fabułę. Kolejną znaczącą różnicą będzie to, że gra jest projektem Open Source. Więcej wkrótce.. W grze będzie można wykonywać wiele czynności, od chociażby takich przyziemnych, jak jedzenie, po konstruowanie własnych urządzeń. Gra Scrub będzie się znacznie różniła od innych tytułów. Jedną z owych różnic będzie brak widocznych dla gracza "leveli", co zapobiegnie bezsensownej siekaninie i zmusi gracza do wczucia się w fabułę gry. Mamy wiele niekonwencjonalnych pomysłów, jak na przykład nowatorski system handlu wymiennego. Mechanika gry będzie się opierała o system znany z papierowego RPGa, mianowicie Neuroshima. Ci, którzy znają ten system będą się więc czuli jak w domu... Akcja gry toczyć się będzie w postapokaliptycznym świecie, po "Wielkim Katakliźmie". Wtedy to narodziło się nowe pokolenie. Gracz będzie mógł wybrać, poprzez wiek swojej postaci czy chce grać członkiem starego pokolenia, czy też młodego. Więc podsumowując- Będzie to coś całkiem nowego, co mamy nadzieję bardzo się Wam spodoba. nareszcie jest stronka projektu Scrub: scrub.only.pl A w niej w dziale World opis świata. trzy opowiadania fabularne i ogólny opis gry. W dziale Recruitment przedstawienie naszego zespołu oraz do ściagnięcia dokument zbierający wszelkie publiczne informacje: Master Bible. Link do niego: http://scrub.only.pl/index.php?cmd=world&sub=_mb W dziele galeria pojawią się same koncepty i screeny modelów 3d. Do połowy listopada będzie level testowy i wtedy będą też screeny. Poszukujemy: najbardziej utalentowanych i mających czas grafików. Stare linki nie działają... wszystkie koncepty, prace znajdziecie pod: scrub.only.pl/pliki/temp/ Dzięki, Samur
  6. hej! Wielu z was zapewne czekało na opowiadanie, które przybliży wam realia świata Scruba, a więc napisałem opowiadanko, a znajdziecie je pod: scrub.only.pl/opowiadanie.html Chciałbym także podziękować firmie only.pl za wspieranie nas pod postacią hostingu! Pzdr Samur
  7. hej! Poszukujemy dobrych grafików mających doświadczenie w projektowaniu modelów 3d. Byłoby super, gdyby grafik 3d umiał wykorzystać normal mapy. Więcej informacji podam zainteresowanym... Najlepiej zainteresowanych proszę o konakt na gg: 2072123 lub maila: [email protected] dotychczasowe wybrane prace można obejrzec tu: http://scrub.sourceforge.net/koncepty/ - różne koncepty różnych grafików http://scrub.sourceforge.net/modele3d/Skit/ - modele 3d Skita http://www.torchen.host44.pl/Scrub/scrub.html - modele 3d torchena Strona projektu to: scrub.only.pl Dzięki Samur
  8. hej! Pewnie myśleliście, że projekt umarł - jesteście w błędzie :-) Całe stare forum zostało już przeniesione do wewnętrznego forum na egroupware. Do egroupware dostęp mają tylko developerzy i jak na razie jest ich 23, co w porównaniu z liczbą 79 ze starego forum daje do myślenia. Team jest zgrany i każdy coś robi. Gracz będzie grał tuż po IV Wojnie Światowej. Po roku 2017 ludzkość jest zdziesiątkowana. Każdy próbuje jakoś przetrwać w nowym świecie, odnależć się, ale nie jest to łatwe. Wielu się załamuje i tracąc jakąkolwiek nadzieje na lepsze jutro zabijają się. Naszym motto są słowa A. Einsteina : "Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na kije i kamienie." Świat zmienił się nie do poznania, ale wiele rzeczy nadal jest takich samych. Jest stare pokolenie - tych co przezyli kataklizm i nowe pokolenie urodzonych po kataklizmie. Ziemie pokrywa wszechobecny busz - pozostałośc po globalnym ociepleniu. Tylko pustynie pozostały pustyniami. Radioaktywność oraz nagła zmiana klimatu doprowadziła do wymierania wielu gatunków oraz mutacji niektórych z nich. Gra będzie tworzona na zmodyfikowanym Engine: Irrlicht. Gra będzie na Windowsa oraz Linuxa. Będzie Open Source i GPL będzię naszą licencją dla kodu. Dla grafiki, modelów itd. myślimy o innej osobnej licencji, np. Crative Commons. Udało nam się także zdobyć prawa do systemu fabularnego Neuroshima na, którym oprzemy cały mechanizm gry. ( www.neuroshima.org) Język to C++ oraz takie skryptowe języki jak Python, czy Lua. Przenieśliśmy się już na egroupware oraz powstało także publiczne forum projektu : http://scrub.sourceforge.net/ - na dniach pojawi się tam opis realiów i inne podobne. Strona Enfine: irrlicht.sourceforge.net Strona projektu na sf: https://sourceforge.net/projects/scrub Proszę też o wzięcie na poważnie tego projektu! Więcej informacji po skontaktowaniu się ze mną. A tutaj do ściągnięcia tech doc: http://rapidshare.de/files/3445590/scrub_tech_02.pdf.html Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt ze mną: [email protected] lub nr. gg 2072123 ZAPRASZAMY WSZYTKICH CHETNYCH! Najbardziej potrzebujemy grafików 2d oraz 3d, ale każdy nowy dobry programista też będzie dla nas cennym nabytkiem.Niedługo przyda się też jakiś tłumacz z polskiego na angielski. A oto linki do paru prac: http://scrub.sourceforge.net/koncepty/ - różne koncepty różnych grafików http://scrub.sourceforge.net/modele3d/Skit/ - modele 3d Skita http://www.torchen.host44.pl/Scrub/scrub.html - modele 3d torchena Z góry dzięki: Samur
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności