samur Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 hej! Pewnie myśleliście, że projekt umarł - jesteście w błędzie :-) Całe stare forum zostało już przeniesione do wewnętrznego forum na egroupware. Do egroupware dostęp mają tylko developerzy i jak na razie jest ich 23, co w porównaniu z liczbą 79 ze starego forum daje do myślenia. Team jest zgrany i każdy coś robi. Gracz będzie grał tuż po IV Wojnie Światowej. Po roku 2017 ludzkość jest zdziesiątkowana. Każdy próbuje jakoś przetrwać w nowym świecie, odnależć się, ale nie jest to łatwe. Wielu się załamuje i tracąc jakąkolwiek nadzieje na lepsze jutro zabijają się. Naszym motto są słowa A. Einsteina : "Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na kije i kamienie." Świat zmienił się nie do poznania, ale wiele rzeczy nadal jest takich samych. Jest stare pokolenie - tych co przezyli kataklizm i nowe pokolenie urodzonych po kataklizmie. Ziemie pokrywa wszechobecny busz - pozostałośc po globalnym ociepleniu. Tylko pustynie pozostały pustyniami. Radioaktywność oraz nagła zmiana klimatu doprowadziła do wymierania wielu gatunków oraz mutacji niektórych z nich. Gra będzie tworzona na zmodyfikowanym Engine: Irrlicht. Gra będzie na Windowsa oraz Linuxa. Będzie Open Source i GPL będzię naszą licencją dla kodu. Dla grafiki, modelów itd. myślimy o innej osobnej licencji, np. Crative Commons. Udało nam się także zdobyć prawa do systemu fabularnego Neuroshima na, którym oprzemy cały mechanizm gry. ( www.neuroshima.org) Język to C++ oraz takie skryptowe języki jak Python, czy Lua. Przenieśliśmy się już na egroupware oraz powstało także publiczne forum projektu : http://scrub.sourceforge.net/ - na dniach pojawi się tam opis realiów i inne podobne. Strona Enfine: irrlicht.sourceforge.net Strona projektu na sf: https://sourceforge.net/projects/scrub Proszę też o wzięcie na poważnie tego projektu! Więcej informacji po skontaktowaniu się ze mną. A tutaj do ściągnięcia tech doc: http://rapidshare.de/files/3445590/scrub_tech_02.pdf.html Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt ze mną: [email protected] lub nr. gg 2072123 ZAPRASZAMY WSZYTKICH CHETNYCH! Najbardziej potrzebujemy grafików 2d oraz 3d, ale każdy nowy dobry programista też będzie dla nas cennym nabytkiem.Niedługo przyda się też jakiś tłumacz z polskiego na angielski. A oto linki do paru prac: http://scrub.sourceforge.net/koncepty/ - różne koncepty różnych grafików http://scrub.sourceforge.net/modele3d/Skit/ - modele 3d Skita http://www.torchen.host44.pl/Scrub/scrub.html - modele 3d torchena Z góry dzięki: Samur
samur Napisano 29 Sierpień 2005 Autor Napisano 29 Sierpień 2005 hej! Wielu z was zapewne czekało na opowiadanie, które przybliży wam realia świata Scruba, a więc napisałem opowiadanko, a znajdziecie je pod: scrub.only.pl/opowiadanie.html Chciałbym także podziękować firmie only.pl za wspieranie nas pod postacią hostingu! Pzdr Samur
samur Napisano 16 Wrzesień 2005 Autor Napisano 16 Wrzesień 2005 hej! Poprzednie informacje, jak chociażby w pierwszym poście były przedwczesne, dlatego też przytocze tutaj dział Wstęp z Master Bible: Nazwa naszej gry wzięła się od angielskiego słowa "scrub", które oznacza gęsto zalesiony obszar, busz. Nie jest to bynajmniej przypadkowa nazwa, bowiem pasuje ona do fabuły i ogólnego klimatu naszej gry. Scrub będzie grą utrzymaną w mrocznym i tajemniczym klimacie, a widok będzie identyczny do tego z gry "Neverwinter Nights" . Postaramy się połączyć nowatorskie, niespotykane dotąd pomysły ze starymi i sprawdzonymi rozwiązaniami klasycznych gier cRPG. Gra będzie nastawiona na tryb Single Player, a to dlatego że stawiamy na wysoką grywalność i świetną fabułę. Kolejną znaczącą różnicą będzie to, że gra jest projektem Open Source. Więcej wkrótce.. W grze będzie można wykonywać wiele czynności, od chociażby takich przyziemnych, jak jedzenie, po konstruowanie własnych urządzeń. Gra Scrub będzie się znacznie różniła od innych tytułów. Jedną z owych różnic będzie brak widocznych dla gracza "leveli", co zapobiegnie bezsensownej siekaninie i zmusi gracza do wczucia się w fabułę gry. Mamy wiele niekonwencjonalnych pomysłów, jak na przykład nowatorski system handlu wymiennego. Mechanika gry będzie się opierała o system znany z papierowego RPGa, mianowicie Neuroshima. Ci, którzy znają ten system będą się więc czuli jak w domu... Akcja gry toczyć się będzie w postapokaliptycznym świecie, po "Wielkim Katakliźmie". Wtedy to narodziło się nowe pokolenie. Gracz będzie mógł wybrać, poprzez wiek swojej postaci czy chce grać członkiem starego pokolenia, czy też młodego. Więc podsumowując- Będzie to coś całkiem nowego, co mamy nadzieję bardzo się Wam spodoba. nareszcie jest stronka projektu Scrub: scrub.only.pl A w niej w dziale World opis świata. trzy opowiadania fabularne i ogólny opis gry. W dziale Recruitment przedstawienie naszego zespołu oraz do ściagnięcia dokument zbierający wszelkie publiczne informacje: Master Bible. Link do niego: http://scrub.only.pl/index.php?cmd=world&sub=_mb W dziele galeria pojawią się same koncepty i screeny modelów 3d. Do połowy listopada będzie level testowy i wtedy będą też screeny. Poszukujemy: najbardziej utalentowanych i mających czas grafików. Stare linki nie działają... wszystkie koncepty, prace znajdziecie pod: scrub.only.pl/pliki/temp/ Dzięki, Samur
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się