Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Jestem studentem 3-ciego roku informatyki na politechnice poznanskiej. Poszukuje wraz z kolegami grafika/ grafikow 3D, najlepiej pracujacych w 3D Studio Max, poniewaz napisalem juz swoj eksporter (no i sam troche znam to narzedzie).

Pomyslu na sama gre jeszcze nie ma, co znaczy, ze osoba chetna do wspolpracy bedzie miala bardzo duzy wplyw na to jak ta gra bedzie wygladac.

To co juz jest zrobione z mojej strony, to kawalek enginu 3D, ktory potrafi wczytac i wyswietlic modele z mojego wlasnego formatu pliku, do ktorego wlasnie napisalem eksporter dla 3D Studio Max. Engine wspiera animacje kostna i eksportuje ja bezposrednio z tego programu, dodatkowo wykorzystuje najnowsze zdobycze techniki takie jak dynamicznie generowane cienie przy uzyciu mapy cienia, mapowanie wypoklosci metoda dot3, i wiele innych. W dodatku engine zapewnia latwe i przyjemne wsparcie dla CG/HLSL, co umozliwiloby grafikowi duzo kontrole nad wygladem modelu. Calosc pozwala na stworzenie modeli Hi-Poly i Low-Poly i odwzorowaniu Hi w Low, czyli technice znanej powszechnie jako normal mapping (widzianej w doom'ie 3 oraz Far Cry, a takze nadchodzocym Unreal Tournament 2007).

Cala scena dzielona jest na mniejsze czesci w sposob hierarchiczny i wyswietlane sa tylko widoczne w danym momecie elementy sceny.

To co zostalo do zrobienia to implementacja dzwieku i fizyki (narazie jest proste wykrywanie kolizji, ale juz ucze sie systemu novodex'a, by zrobic to profesjonalnie), oraz kodu zwiazanego z sama gra, ale poniewaz jeszcze nie ma projektu ta czesc bedzie realizowana pozniej. Przyszedl wiec swietny moment na tworzenie konceptow oraz grafiki.

Cala gra lub demo ma byc opracowane w celach rozwojowych, a nie komercyjnych.

Ze swojej strony zapewniam codzienna dostepnosc wlasnej osoby ;] (przez e-mail i gg, ewentualnie skype'a), mozliwosc stworzenia narzedzie potrzebnego do stworzenia gry, najnowsze efekty 3D, wprost ze strony NVIDI i ATI.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wkoncu udalo nam sie uruchomic strone o projekcie;] Zapraszam pod adres: www.vertigo3d.org. W galerii mozna znalesc pierwsze screenszhoty, a w dziale downloads jest pierwsze tech-demo;]

Napisano

Cos wam slabo dziala serwer z ta strona. Probowalem z 5 razy i nic nie idzie.

Napisano

Uuuu faktycznie.. a od kilku dni chodzil.. jak pech to pech ;/ To nie jest nasz serwer tylko uczelniany. Dbaja tam o niego, wiec mysle, ze jutro znowu wszystko bedzie dzialac.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.