Skocz do zawartości

Wytłaczanie po krzywej...?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od dluzszegp czasu probuje rozgrysc 1 problem. Potrzebuje wytloczyc po krzywej figure ale wytlaczac dynamicznie to znaczy by figura 'rosla' podczas renderingu. Cos na ksztalt smugi dymu za np: lecacym samolotem, sama figura, po eyjsciu z emitera/geberatora musi byc nieruchoma (ale zwiekszac powoli i nierownomiernie swoja srednice). tekstura pokrywajaca rosnaca figure musi byc nieruchoma wzgledem punktu powierzchni i nie byc rozsiagana. jesli ktos mialby jakis pomysl to prosze o doradzenie.

moznaby tez zrobic to tak ze figora bylaby cala juz gotowa ale niewidzialna i tylko odslaniac ja powoli ale to nie rozwiazuje problemu bo tych figor musza byc dziesiatki i to dosc szczegolowe wiec trzeba o kompa dbac.

 

maja to byc 'witki', ktore na oczach widza oplataja inne obiekty (wiec zapodac emiter i puscic po krzywej raczej odpada, chyba ze sie myle)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Gdzies widziałem taki plug - in, którego uzywał Tomek Bagiński przy robieniu Katedry. Miał on zdolność nakładania dowolngo (chyba) modyfikatora, który był nakładany na krzywe stopniowo. Efekt był taki, jak przy rośnięciu drzewa.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności