Gość tisher Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 Od dluzszegp czasu probuje rozgrysc 1 problem. Potrzebuje wytloczyc po krzywej figure ale wytlaczac dynamicznie to znaczy by figura 'rosla' podczas renderingu. Cos na ksztalt smugi dymu za np: lecacym samolotem, sama figura, po eyjsciu z emitera/geberatora musi byc nieruchoma (ale zwiekszac powoli i nierownomiernie swoja srednice). tekstura pokrywajaca rosnaca figure musi byc nieruchoma wzgledem punktu powierzchni i nie byc rozsiagana. jesli ktos mialby jakis pomysl to prosze o doradzenie. moznaby tez zrobic to tak ze figora bylaby cala juz gotowa ale niewidzialna i tylko odslaniac ja powoli ale to nie rozwiazuje problemu bo tych figor musza byc dziesiatki i to dosc szczegolowe wiec trzeba o kompa dbac. maja to byc 'witki', ktore na oczach widza oplataja inne obiekty (wiec zapodac emiter i puscic po krzywej raczej odpada, chyba ze sie myle)
Shogun 3D Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 Gdzies widziałem taki plug - in, którego uzywał Tomek Bagiński przy robieniu Katedry. Miał on zdolność nakładania dowolngo (chyba) modyfikatora, który był nakładany na krzywe stopniowo. Efekt był taki, jak przy rośnięciu drzewa.
sanki Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 plugin sie nazywal bodajze grow wpisz sobie w searchu na http://www.scriptspot.com/ powinno wyskoczyc grow 1.0 jako jedna z odpowiedzi
Hindus Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 lol fajny efekt z tym pluginem - http://www.asd.3d.pl/scripts/grow/grow.html - ciekawe sanki ciekawe ;)
Rekomendowane odpowiedzi