Hindus Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 Może mi ktoś powiedziec dlaczego przy zmianie koloru na biały (na innych tj czerwony i zielony działa normalnie) dostaje czarne bugi ? mówie o tych kłakach ;)
Bacry Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 jak chcesz zrobić dywanik to wywal tego ornatrixa i załatw za pomocą vray displace.
Marcin Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 heh niech no zacytuje jedno z wazneijszych notatek z helpa ;] Do not apply perfectly white or very close to white materials to a majority of the objects in the scene, as this will cause excessive render times. This is because the amount of reflected light in the scene will decrease very gradually and the light cache will have to trace longer paths. Also avoid materials that have one of their RGB components set to maximum (255) or above. byc moze masz tez slabe ustawienia lightmapy (sample radius) i tak zachodza
Błazi Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 a ja mówie że będzie tylko ustaw na 3d zwiększ multiper
Hindus Napisano 22 Sierpień 2005 Autor Napisano 22 Sierpień 2005 chodzi o to ze dispem to mi poziome kłaki wypieprzy a ja chce takie co na rogach sobie skręcają itp :] zresztą w 3d da sie wszystko zrobić jak to mawiają więc musi być sposób - kumam ale nawet na żółtym mi sie pieprzy za przeproszeniem - ciemny czerwony ffajny ale co z tego skoro potrzebował bym biały :]
Bacry Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 spróbuj hairFX ;) u mnie ornatrix wcale nie chciał wystartować :D. A próbowałeś zwykłe plany + mapki opacity. Pewnie wyjdzie beznadziejnie :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się