paimei Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 Hejka! Pracuje nad swoim pokojem w 3ds maxie i przyszedl czas na zrobienie kanapy (wlasciwie rogowki) ktora ma to troche zgięc, wciec i innych takich. nie wiem za bardzo jak sie za nia zabrac tzn czy uzyc standardowego poly czy moze sprobowac wymodelowac ja za pomoca NURBS. Szczerze pierwsza technika jest mi troche blizsza (choc dopiero poczatkujacy jestem) jednak do drugiej mam troche video tutoriali. Zastanawiam sie wiec co wybrac: czy poly czy moze spedzic torche czasu na nauce NURBS i dopiero wtedy powrocic do pracy nad moja kanapa. Poradzcie!!!
javor Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 jedyny sensowny sposób na modelowanie takich rzeczy to poly modelling + meshsmooth
Hindus Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 ale masz dylemat wiesz co :P rób tym czym ci wygodniej - tylko licz sie żę jak będziesz szalał w rhino ze wszystkim to liczba poly w scenie też sie zwiększy aha i wg mnie poly jest łatwiejsze na początek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się