Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka!

Pracuje nad swoim pokojem w 3ds maxie i przyszedl czas na zrobienie kanapy (wlasciwie rogowki) ktora ma to troche zgięc, wciec i innych takich. nie wiem za bardzo jak sie za nia zabrac tzn czy uzyc standardowego poly czy moze sprobowac wymodelowac ja za pomoca NURBS. Szczerze pierwsza technika jest mi troche blizsza (choc dopiero poczatkujacy jestem) jednak do drugiej mam troche video tutoriali. Zastanawiam sie wiec co wybrac: czy poly czy moze spedzic torche czasu na nauce NURBS i dopiero wtedy powrocic do pracy nad moja kanapa. Poradzcie!!!

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 795
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jedyny sensowny sposób na modelowanie takich rzeczy to poly modelling + meshsmooth

Napisano

ale masz dylemat wiesz co :P rób tym czym ci wygodniej - tylko licz sie żę jak będziesz szalał w rhino ze wszystkim to liczba poly w scenie też sie zwiększy aha i wg mnie poly jest łatwiejsze na początek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności