Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam.

tworze moj pierwszy samochod i mam problem z tworzeniem klosza swiatel. tworze je wedlug tego tutka

http://www.3dcar-gallery.com/tutorial/less02.htm

ale nie wychodzi mi tak jak bym chcial. problem jest w tym ze ten material prawie nic nie daje. I czy moze mi ktos powiedziec jak zrobic ten klosz ( material do nie go) aby bardziej znieksztalacal/ rozmywal wnetrze??

 

przegladalem nasze forum ale znalazlem tylko tego tutka na ten temat.

za pomoc z gory dziekuje.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 835
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyjaśnij dokładniej z czym masz problem, bo w tym tutku wszystko wylozone jest kawe na lawe. moze żle oświetlasz scene dlatego ci nie wychodzi? moze daj jakiś render.

Napisano

Pobaw się mapą "refraction" ona odpowiada za to jak zachowuje się światlo przy przejsciu przez obiekt.

Napisano
  • Autor

teraz jest zrobione wedlug tego tutka

co tam mam zmieniac??

nie wiem co dokladnie.

Napisano

zacznij od zwiekszenia intensywnosci mapy w slocie "refraction" z 25 do 50-60 i zobacz jaki jest efekt. morzesz zmniejszyc "opacity". powinno pomuc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności