Napisano 25 Sierpień 200519 l witam. tworze moj pierwszy samochod i mam problem z tworzeniem klosza swiatel. tworze je wedlug tego tutka http://www.3dcar-gallery.com/tutorial/less02.htm ale nie wychodzi mi tak jak bym chcial. problem jest w tym ze ten material prawie nic nie daje. I czy moze mi ktos powiedziec jak zrobic ten klosz ( material do nie go) aby bardziej znieksztalacal/ rozmywal wnetrze?? przegladalem nasze forum ale znalazlem tylko tego tutka na ten temat. za pomoc z gory dziekuje.
Napisano 25 Sierpień 200519 l wyjaśnij dokładniej z czym masz problem, bo w tym tutku wszystko wylozone jest kawe na lawe. moze żle oświetlasz scene dlatego ci nie wychodzi? moze daj jakiś render.
Napisano 25 Sierpień 200519 l Autor http://img385.imageshack.us/img385/2373/27rg.jpg http://img382.imageshack.us/img382/7733/38kh.jpg chodzi o to ze ten klosz za malo rozmywa to co jest za nim. a ja chce cos takiego (zwlaszcze dolne swiatla) http://www.abbys.hu/Tutorial-Boxmodeling/Chapter14/snap023b.jpg
Napisano 25 Sierpień 200519 l Pobaw się mapą "refraction" ona odpowiada za to jak zachowuje się światlo przy przejsciu przez obiekt.
Napisano 25 Sierpień 200519 l Autor teraz jest zrobione wedlug tego tutka co tam mam zmieniac?? nie wiem co dokladnie.
Napisano 25 Sierpień 200519 l zacznij od zwiekszenia intensywnosci mapy w slocie "refraction" z 25 do 50-60 i zobacz jaki jest efekt. morzesz zmniejszyc "opacity". powinno pomuc.
Napisano 25 Sierpień 200519 l Autor nadal jest cos nie tak. zbliska cos tam rozmazuje ale tez kiepsko http://img243.imageshack.us/img243/7246/14ik.jpg a z daleka to jest tak jakby tego wogole nie bylo http://img261.imageshack.us/img261/3566/26ov.jpg co mozna jeszcze z tym zrobic??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto