Napisano 25 Sierpień 200519 l Witam, poszukuje grafików 3D do projektu Flight Commando 2006 - symulatoru lotu. Chodzi tu głównie o modelerów samolotów i terenów. Więcej informacji na gadu: 2459328, ew. [email protected]. Żeby nie było wątpliwości - nie planuję zysków z tego projektu, więc wszystko będzie robione nieodpłatnie. Od razu mówię, że mam 15 lat (w grafice 3D siedzę ponad 2 lata). Silnik gry będzie chodził pod OpenGL, całość piszę w VC++. Engine graficzny jest już prawie skończony, jedyne co mi zostało to shadery (do wykorzystania techniki DOT3 i kilku innych bajerów). Tak więc czekam na propozycje. Pozdrawiam, batlord
Napisano 7 Wrzesień 200519 l Tak sie składa że mnie bardziej interesuje C++ (OpenGl) i zawsze mnie zastanawiało jak importować modele z 3dsmax do programu. Jeśli wiesz coś o tym to odpisz!
Napisano 7 Wrzesień 200519 l Format pliku 3DS posiada tzw. chunki ("sekcje"), ktore sa identyfikowane przez odpowiednie liczby, wiec musisz napisac odpowiedni kod, ktory bedzie czytal kazdy fragment pliku, wedlug aktualnego chunka. Osobiscie malo bawilem sie z 3dsami, zwykle pisalem loadery z innych formatow, ale w internecie jest pelno tutoriali, przykladow i kodow zrodlowych... poszukaj na http://www.gamedev.net, lub na nehe.gamedev.net. Pozdrawiam, bat ;]
Napisano 7 Wrzesień 200519 l sorr! ale niema jakiejś polskiej strony??? Acha! Jakieś proste modele moge sie postarać ci zrobić narka!