Gość batlord Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 Witam, poszukuje grafików 3D do projektu Flight Commando 2006 - symulatoru lotu. Chodzi tu głównie o modelerów samolotów i terenów. Więcej informacji na gadu: 2459328, ew. [email protected]. Żeby nie było wątpliwości - nie planuję zysków z tego projektu, więc wszystko będzie robione nieodpłatnie. Od razu mówię, że mam 15 lat (w grafice 3D siedzę ponad 2 lata). Silnik gry będzie chodził pod OpenGL, całość piszę w VC++. Engine graficzny jest już prawie skończony, jedyne co mi zostało to shadery (do wykorzystania techniki DOT3 i kilku innych bajerów). Tak więc czekam na propozycje. Pozdrawiam, batlord
wit_ex Napisano 7 Wrzesień 2005 Napisano 7 Wrzesień 2005 Tak sie składa że mnie bardziej interesuje C++ (OpenGl) i zawsze mnie zastanawiało jak importować modele z 3dsmax do programu. Jeśli wiesz coś o tym to odpisz!
Gość batlord Napisano 7 Wrzesień 2005 Napisano 7 Wrzesień 2005 Format pliku 3DS posiada tzw. chunki ("sekcje"), ktore sa identyfikowane przez odpowiednie liczby, wiec musisz napisac odpowiedni kod, ktory bedzie czytal kazdy fragment pliku, wedlug aktualnego chunka. Osobiscie malo bawilem sie z 3dsami, zwykle pisalem loadery z innych formatow, ale w internecie jest pelno tutoriali, przykladow i kodow zrodlowych... poszukaj na http://www.gamedev.net, lub na nehe.gamedev.net. Pozdrawiam, bat ;]
wit_ex Napisano 7 Wrzesień 2005 Napisano 7 Wrzesień 2005 sorr! ale niema jakiejś polskiej strony??? Acha! Jakieś proste modele moge sie postarać ci zrobić narka!
Rekomendowane odpowiedzi