grss Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 Od razu pisze ze jestes very newbie :) Czy w maxie mozna texturowac tak jak sie patternuje w photoshopie? Chodzi o to zeby textura nie rozciagala mi sie po powierzchni tylko klonowala np z jednej kostki powstalo 100 innych tworzac efekt drogi :p mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi . Npiszcie krok po kroku jak to sie robi :P z gory dziex
VGT Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 hmmm... teksturę przygotowujesz, jako jeden klocek, nakładasz na obiekt i ustawiasz odpowiedni tiling. Myślę, że o to chodzi.
grss Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 hmmm... teksturę przygotowujesz, jako jeden klocek, nakładasz na obiekt i ustawiasz odpowiedni tiling. Myślę, że o to chodzi. ok ale pisalem jestem very newbie i nie bardzo mam pojecie o co Ci chodzzi. Napisz jak mozesz jak ustawuc "odpowiedni tiling" dzieki
VGT Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 Sposób pierwszy: http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/01.gif http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/02.gif tiling w ustawieniach materiału Sposób drugi: http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/03.gif http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/04.gif tiling w uvw map Sposób trzeci: http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/05.gif http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/06.gif zmiana wielkości gizma w uvw map
grss Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 wlasnie o to mi chodzilo wielkie dzieki stary :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się